אחרי ירושלים ואלעד: הג'וב החדש של פינדרוס

אחרי הפסילה מהתמודדות בבית המשפט: יצחק פינדרוס, לשעבר ראש העיר ביתר עילית וסגן ראש עיריית ירושלים, מונה למנכ"ל "המכון החרדי למחקרי מדיניות" (אנשים, ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: המכון החרדי למחקרי מדיניות)

יצחק פינדרוס, לשעבר ראש העיר ביתר עילית וסגן וממלא מקום ראש עיריית ירושלים, מונה למנכ"ל "המכון החרדי למחקרי מדיניות".

"אחרי שנים רבות בפוליטיקה המקומית, החלטתי לקחת על עצמי משימה ציבורית חדשה ושונה", מסר פינדרוס. "בזכות עבודה קשה הפך המכון בשנים האחרונות למוביל דרך. בכוונתי להמשיך מגמה זו, עד כמה שניתן, לקדם את שיתופי הפעולה המתקיימים בין המגזר החרדי לחברה הכללית בישראל ולממש את החזון ליצירת תכנית לאומית מקיפה שעניינה טיפול ממשלתי נכון בחברה החרדית, לטובת כולם".

אלי פלאי, יו"ר "המכון החרדי למחקרי מדיניות", ציין כי "אני שמח מאוד על מינויו של פינדרוס, ומאמין כי בעזרת ניסיונו והידע הרב שהוא מביא עימו הוא יצעיד את המכון כמה צעדים נוספים קדימה. המגזר החרדי נמצא במגמת גידול מתמדת, ולפי ההערכות - תוך פחות מ-20 שנים צפוי להוות כ-20% מאוכלוסיית ישראל. שילוב נכון וסינרגיה בין החברה החרדית לחברה הכללית בישראל הוא צו השעה. יצרנו בשנים האחרונות מספר תכניות עבודה ואנו קוראים לגורמי הממשל לאמץ אותן כדי ליצור מציאות שונה בחברה החרדית".

כזכור, ניסה פינדרוס להיבחר לראשות העיר אלעד ואף זכה לתמיכת ש"ס ודגל התורה, אך בית המשפט פסל את מועמדותו בשל העובדה שלא הצליח להוכיח כי אכן עבר להתגורר כנדרש בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר