הסערה בטבריה

הראשל"צ: "ריקים ופוחזים ביזו את כבוד התורה"

לאחר שבוזה בישיבת מועצת העיר, הזמין הראשל"צ הגר"י יוסף, את רבה של טבריה הגר"מ בוחבוט לשיעור השבועי וחיזק את ידיו: "ריקים ופוחזים ביזו את כבוד התורה". צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ בוחבוט והראשון לציון, הערב (באדיבות המצלם)

הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף הזמין הערב (מוצאי שבת) את הגאון רבי משה צבי בוחבוט, רבה של טבריה, לשיעורו השבועי בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים, בכדי לתמוך בו לאחר המתקפה נגדו במהלך ישיבת מועצת העיר בתחילת השבוע.

בפתח דבריו הודה הגר"מ בוחבוט לגר"י יוסף על ההזמנה: "אני מודה לראשון לציון שהזמין אותי הערב בשביל כבודה של הרבנות, כבודם של הרבנים בישראל".

בפתח דבריו התבטא הראשון לציון: "שבוע שעבר קרה דבר חמור ביותר, כמה אנשים ריקים ופוחזים, במועצת העיר, ביזו את כבוד התורה. איך ששמעתי את זה, אמרתי שאנחנו, הרבנות הראשית לישראל, צריכים לתת לו גיבוי.

"קודם כל למחות על כבוד התורה, ודבר שני לתת לו גיבוי. מה שהוא עושה - הרבנות הראשית נותנת לו גיבוי".

"הקב"ה ייתן לו כוח ובריאות, שלא ישים לב לאף אחד, 'כל כלי יוצר עליך לא יוצלח', כבודו מקבל גיבוי מכל רבני ישראל, לא להתחשב בכל אלו שמחרפים ומגדפים", סיים הראשון לציון.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", במהלך ישיבת מועצת העיר טבריה הראשונה והחגיגית, התכבד הרב בוחבוט לשאת דברי ברכה, אך במהלך דבריו, תושבים חילונים, מאוהדי ראש העיר רון קובי, תקפו את הרב במילים קשות וביזו אותו. כמה שעות לאחר מכן עלה ראש העיר קובי לביתו של הרב בוחבוט והתנצל על התקרית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר