באנו לעזור

4 דרכים קלות לרכך אבוקדו במהירות

שעת צהריים חורפית. אתם אצים למרכול השכונתי לקושש אבוקדו להכנת כריכים לארוחת ערב, אבל שם אתם נתקלים בערימה של אבוקדו שכולם קשים כאבן. הנה 4 טריקים להבשלתם חיש קל (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

זו שעת צהריים חורפית. עבר עליכם בוקר עמוס וטרם הספקתם לאכול. אתם משתוקקים למעט אבוקדו למרוח על פרוסת לחם טרי, אצים רצים לסופר מרקט, אבל שם אתם נתקלים בערימה של אבוקדו שכולם קשים כאבן ואינם בשלים.

ובכן, הדרך הטובה ביותר להבשיל אבוקדו היא לשים אותו בשקית נייר חומה עם עוד חתיכת פרי (כמו תפוח או בננה) ולהמתין יומיים או שלושה. אבל זו לא באמת השיטה המהירה ביותר - הנה ארבעה טריקים מוכחים להפוך אבוקדו לרך וקרמי בתוך זמן קצר.

שיטה 1: השתמשו בתנור

כדי להבשיל אבוקדו במהירות שיא, עטפו אותו בתוך נייר כסף ושימו על גיליון אפייה. חממו אותו בתנור בחום של 200 מעלות צלזיוס במשך עשר דקות, או עד שהאבוקדו הופך לרך (תלוי כמה קשה הוא, התהליך יכול לקחת עד שעה כדי להגיע לריכוך אופטימלי).

כשהאבוקדו נאפה בנייר כסף, גז אתילן מקיף אותו ומאיץ את תהליך ההבשלה. הוציאו אותו מהתנור והכניסו למקרר עד שמוכן לאכילה. והנה אבוקדו טוסט לכולם.

שיטה 2: השתמשו בשקית נייר חומה

קניתם אבוקדו קשה ביום שני אבל אתם רוצים להשתמש בו בשבת הקרבה? אין בעיה. תחבו את הפרי לשקית נייר חומה, סגרו אותה ואחסנו על דלפק המטבח שלכם. אבוקדו מייצר גז אתילן, אשר משוחרר בדרך כלל לאט וגורם לפרי להבשיל.

אבל אתם יכולים להאיץ את התהליך הזה על ידי הנחת אבוקדו במיכל (שקית נייר היא האופציה הטובה ביותר, שכן היא מאפשרת לפרי "לנשום") שמרכז את הגז. האבוקדו שלכם צריך להיות מוכן תוך בערך ארבעה ימים (או פחות, אז המשיכו לבדוק כל יום).

שיטה 3: השתמשו בעוד חתיכת פרי

חזרו על התהליך שצוין לעיל, אבל הכפילו את גז האתילן על ידי הוספת בננה או תפוח לנייר חום יחד עם האבוקדו. מאחר ופירות אלה גם משחררים אתילן, הם יבשילו אפילו מהר יותר.

שיטה 4: מלאו שקית נייר חומה בקמח

מלאו תחתית של שקית נייר חומה עם קמח, הניחו את האבוקדו בפנים וודאו שהשקית סגורה. שיטה זו מרכזת את כמות גז האתילן, תוך הגנה על הפרי מעובש וחבורות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר