'מגן צפוני'

ריבלין: "חיזבאללה מוביל לחורבנה של לבנון"

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר בזירת הפעולה של לוחמי צה"ל במבצע 'מגן צפוני' שנועד לחשוף את מנהרות הטרור של חיזבאללה: "רואים בממשלת לבנון אחראית לכל הנעשה בלבנון" (צבא)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המדינה, היום (צלם: אבי קנר,)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין סייר הצהריים (ראשון) בזירות הפעולה של מבצע "מגן צפוני" אשר במסגרתו נחשפה הבוקר מנהרה רביעית.

ריבלין לווה בסיורו על ידי מפקד פיקוד הצפון, אלוף יואל סטריק ומפקד עוצבת הגליל, תת-אלוף רפי מילוא אשר סקרו בפני הנשיא את מרחב הפעילות ואת האתגרים הטמונים בה.

לאחר מכן המשיך הנשיא למפגש עם חיילים הפועלים בגזרה במהלכו הודה להם: "״בזכותכם, אזרחי ישראל ותושבי הצפון בפרט, יכולים להיות רגועים ובטוחים," אמר הנשיא והוסיף: "הגעתי לכאן כדי להודות ולחזק אתכם בשם כל עם ישראל. אני מברך את הרמטכ"ל וכל הלוחמים, תומכי הלחימה, והטכנולוגים שעובדים כאן יומם ולילה על מנת להסיר את האיום ולוודא שתושבי הצפון יוכלו לישון בשקט".

ריבלין הוסיף: "המנהרות ההתקפיות של חיזבאללה, מנהרות החודרות לתחום ישראל, מהוות הפרה בוטה של הריבונות הישראלית. חיזבאללה שמציג עצמו כ"מגן לבנון" יביא בסופו של דבר לחורבנה. אנו רואים בממשלת לבנון אחראית לכל הנעשה בלבנון, ואנו מזהירים את חיזבאללה לבל יכפיף את לבנון, לאג'נדה איראנית, או ישתמש בלבנון, כבסיס לתקיפת ישראל."

הנשיא הדגיש: "הקהילה הבינלאומית חייבת להבין כי ישראל תעשה כל הנדרש להגן על עצמה, וכי ישראל דורשת את מעורבות הגורמים הבינלאומיים, באכיפת החלטות מועצת הביטחון. היכולות הטכנולוגיות בשילוב היכולות המודיעיניות ואיכות הכוח האדם, הביאו להשיג פורץ דרך בכל קנה מידה.

"כמו בכל ביקור שלי בשטח, נוכחתי גם היום כי צה"ל כולו דרוך ומוכן למתן מענה. המבצע הנוכחי מוכיח את חשיבותה של המוכנות הכלל צה"לית כמו גם את מוכנות יחידות ההנדסה, לכל תרחיש שיכפה עלינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר