חגיגה ספרדית

ש"ס: "ההצלחה בירושלים - הגדולה בהיסטוריה"

בתנועת ש"ס חוגגים את ההסכם הקואליציוני ושלל התיקים שקיבלו מראש עיריית ירושלים משה ליאון ואומרים כי "ההישג הוא אדיר, הציבור הספרדי בירושלים יוצא לדרך חדשה" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי עם נציגי ש"ס בירושלים (צילום: באדיבות המצלם)

"ההישג בירושלים הוא הגדול בהיסטוריה של הסיעה המקומית", כך מסכמים בש"ס את הבחירות בירושלים, מההצלחה בשמירה על הכוח עם חמישה מנדטים ועד חתימת ההסכם הקואליציוני עם משה ליאון.

לאחר ימים ארוכים של משא ומתן, שברגע האחרון כמעט והתפוצץ עם 'דגל התורה', סיעת ש"ס חתמה אמש (שלישי) על הסכם קואליציוני עם משה ליאון.

ש"ס יצאה, מבחינתה, עם שלל גדול, עד כדי כך שבמפלגה אמרו בחיוך: "יש לנו כל כך הרבה תיקים ואגפים שאנחנו זקוקים לעוד נציגים".

בין התיקים שקיבלה ש"ס במו"מ עם ראש העיר משה ליאון: תיק מנח"ח - כשנושא השיבוצים מוחרג לוועדת רבנים, מנהל אגף משאבי חינוך חרדי, מורשת מן המזרח וח"ן - יהפוך לאגף, ועדת הקצאות, ארנונה, כספים, יו"ר ועדת כספים, שימור, קליטה, קידום נוער, ספורט, 2 סגנים בשכר ומשנה לראש העיר, 2 חברים בוועדת תכנון ובניה וחבר בוועדה המחוזית.

במסגרת חלוקת התיקים, צביקה כהן ואברהם בצלאל יכהנו כסגני ראש העיר וחיים כהן, מספר 2 ברשימה, יכהן כמשנה לראש העיר.

"צריך לומר את האמת", אומרים בש"ס, "ליאון ניהל איתנו משא ומתן אמיתי, התחשב בכולם, גם ב'דגל התורה' שהיא גדולה מש"ס. היה מו"מ הוגן, קיבלנו את אשר הגיע לנו".

גורם אחר, בש"ס הארצית, הוסיף: "את המו"מ ניהלו אריה דרעי, יוסף חיים כלף וחיים ביטון. העובדה שדרעי עצמו השתתף במו"מ ושלח עוד שניים מהקרובים אליו - מלמדת שלא היה משהו מובן מאליו, היה צריך להיאבק, להשיג את כל התיקים, ההישג הוא אדיר, הציבור הספרדי בירושלים יוצא לדרך חדשה בעיר".

"עכשיו", מוסיף ח"כ בש"ס, "צריכים לתרגם את ההישגים לעשייה. יש בירושלים חמשה חברי מועצה כל אחד מהם מקבל כוח כאילו הוא יו"ר סיעה של שלושה מנדטים, צריך לתרגם את זה שהציבור יבחין בשינוי, שבבחירות הבאות יבינו עד כמה ש"ס הפכה לסיעה החזקה בירושלים והציבור הספרדי הוא הכוח המניע של העיר, כמו שאומרי 'בזכות ולא בחסד'...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר