משיבים אש

'דגל' ל'אגודה': "זו בגידה חמורה - שתירשם לדיראון עולם"

דגל התורה שיגרה מכתב זועם למזכ"ל אגודת ישראל חנוך זייברט לגבי החלוקה הפוליטית בבית שמש, בתגובה להתקפה שלו עליה, והיא מאשימה: "היו לכם הבנות מוקדמות עם עליזה בלוך" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הסאגה המתגלגלת בבית שמש: 'דגל התורה' השיבו בשעה האחרונה מכתב למזכ"ל אגודת ישראל חנוך זייברט לאחר בקשתו לפצל את דגל מאגודת ישראל ולאפשר את מינוי הסגנים וחלוקת התיקים באגודת ישראל.

במכתבם כתבו חברי 'דגל': "בכל שלב בהיערכות לבחירות האחרונות, דגל התורה ידעה כי בכוחה לקבל 5 מנדטים, ידיעה זו היא מתוך ניתוחים ופילוחים ברורים של ציבור מצביעיה".

"אולם אגודת ישראל פנתה שוב ושוב בבקשה להליכה משותפת ברשימה אחת. ביום הגשת הרשימות בשעות אחה"צ קיבלנו החלטה להיענות לבקשתכם ובשם האחדות והשלום לרוץ במשותף וכך היה בהגשת הרשימות, הוגשה רשימת יהדות התורה המאוחדת הכוללת את דגל התורה, אגודת ישראל ושלומי אמונים".

עוד מוסיפים במכתבם: "במהלך מערכת הבחירות ובעיקר לקראת סופה התעוררו סימני שאלה רבים, מאחר ובחלקים
מסוימים במטות אגודת ישראל לא הייתה פעילות כלל ואנשיה לא נכחו במטות, מה עוד שהגיעו שמועות על קהילות מסוימות שלא יצביעו או שיצביעו למפלגות אחרות, נתון שלאחר מעשה התברר כאמיתי כאשר בשכונות מסוימות בהם נתח המצביעים שייכים לאגו"י ושלו"א ניכר היה לראות כי אחוז ההצבעה ירד פלאים או לחילופין היתה הצבעה למפלגות אחרות ואף אותו דבר לראשות העיר".

"גדולי ישראל מקרב כל חוגי יהדות התורה הורו וקבעו באופן הברור ביותר לתמוך בר' משה אבוטבול לראשות העיר וכך פעלנו בדגל התורה. התדהמה הכתה אותנו במיוחד כאשר לאחר הבחירות התברר למפרע, כי היו הבנות וסיכומים מטעמכם עם ראש העיר גב' עליזה בלוך דבר שהוא מנוגד להוראתם הברורה של גדולי ישראל כפי שהופיע בקולות הקוראים שפורסמו מטעם דגה"ת ואגו"י והכל תמורת סיכום לקבלת בלעדיות לתיקים הבכירים בהם סגנות רה"ע, חינוך, תו"ב והקצאות. והיום ברור לעיני כל התמורה שקיבלתם בקבלת התיקים הנ"ל בשונה מהשותפים שלכם שתמכו ברב אבוטבול בלבד. המעשה הוא חסר תקדים בעליל לא מוסרי "ואף לא חברי".

"לא זכורה לנו אי פעם תופעה כזו בתוך המפלגות החרדיות, מעשה זה הינו מעשה בגידה חמור ממש שיירשם לדיראון עולם בדפי ההיסטוריה של היהדות החרדית, אז בבקשה מכם לפני שתלינו עלינו ערכו בדק בית פנימי אצלכם".

"נציגי דגל התורה בבית שמש שקיימו משא ומתן עם ראש העיר גב' עליזה בלוך לא הגיעו להבנות בסעיפים הקשורים לענייני הדת בעיר, משכך ביקשו לקיים ישיבת סיעה וללבן את הסוגיה יחד עם חבריהם באגודת ישראל ולראות כיצד ענייני הדת יישמרו בעיר, לצערנו הרב נציגי אגו"י ושלו"א החליטו להיעדר מישיבה זו ולנו לא נותרה ברירה אלא לקבל את ההחלטה שקיבלנו".

"לגבי בקשתכם לפיצול הסיעה, מבחינתנו קיימת הסכמה עקרונית לנושא, אלא שהחוק מאפשר לעשות זאת רק לאחר שנתיים'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר