'ציר הדמים'

חצתה ב'אדום' ונפצעה קשה מפגיעת אוטובוס

אישה כבת 60 נפצעה קשה, בעת שחצתה את 'כביש גולדה', בנתיב התחבורה הציבורית ליד הר חוצבים, ונפגעה ישירות מאוטובוס נוסע. לאחר טיפול, היא הובהלה לבית החולים (חרדים)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"א בטבת תשע"ט | 19.12.18
תאונה בכביש גולדה (צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א)

הולכת רגל נפצעה היום (רביעי) קשה, כתוצאה מפגיעת אוטובוס בשדרות גולדה מאיר בירושלים.

התאונה הקשה התרחשה בנתיב התחבורה הציבורית, בעת שהאישה חצתה את הכביש במעבר חציה, ברמזור אדום.

יוסי אייזנשטיין, חובש באיחוד הצלה, סיפר כי הנפגעת כבת 60 פונתה לאחר מכן בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים, כשהיא סובלת מחבלות ופציעות בראשה ובפלג גופה העליון.

דוברות מד"א: התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס בשדרות גולדה מאיר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק אישה כבת 60 במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים.

מדוברות המשטרה נמסר: "התקבל דיווח במוקד על תאונת דרכים, בצומת הרחובות שדרות גולדה מאיר/קרית המדע בירושלים, בין אוטובוס להולכת רגל - שנפצעה באורח קשה. היא פונתה ע"י מד"א לבית חולים. שוטרים הגיעו למקום, נהג האוטובוס עוכב והמשטרה פתחה בחקירה".

בית החולים שערי צדק עדכן: "בשעות הערב פונתה ליחידת הטראומה נפגעת תאונת דרכים במצב קשה מאוד. היא מאושפזת ביחידה לטפול נמרץ, מונשמת ומורדמת, במצב יציב".

כידוע, מתנדבי ארגוני ההצלה מכנים כבר שנים לא מועטות את ציר גולדה בעיר כ"כביש הדמים", אליו הם התרגלו למרבה הצער להיות מוזעקים למקרים רבים של תאונות דרכים.

תאונה קטלנית קודמת, ב'ציר הדמים' (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

לפני כשנה וחצי לפני כשנה וחצי נהרג במקום הנער חגי גולדשטיין מכפר אדומים (16.5) כתוצאה מפגיעת רכב בצומת גולדה שליד רמות.

ב-10 השנים האחרונות היו מאות תאונות על הציר הסואן. על פי נתוני משרד התחבורה, במהלך שנים ספורות אירעו בשדרות גולדה מאיר 754 תאונות דרכים, מתוכן שלוש תאונות קטלניות ו-41 תאונות קשות.

כ-20 מהתאונות הללו היו בצומת גולדה מאיר ו'קריית המדע הר חוצבים', יותר מ-30 בצומת גולדה מאיר ורחוב שפע חיים ומספר תאונות נוספות בהסתעפויות הציר לכיוון שכונת רמות - דוגמת התאונה הנוכחית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר