ג'רוזלם אסטייטס מציגה:

הרחבת דעת אמיתית: דירה נאה ואומנות מרהיבה

מיזם הבנייה עוצר הנשימה במרכז ירושלים ג'רוזלם אסטייטס מציג שיתוף פעולה מפתיע ומרשים עם אוצר האמנות ומייסד Judaica Master Pieces - מוטי מנדלוביץ (נדל"ן, שיווקי)

הדירה לדוגמא בפרוייקט היוקרה ג'רוזלם אסטייטס (צילום: אביב קורט)

כבר למעלה מעשרים שנה שמוטי מנדלוביץ (40) מחבר בין אמנים ושוחרי אמנות. אמו, שפרה מנדלוביץ, שממוקמת ברשימת עשר מעצבות הפנים הנחשבות בניו יורק, חשפה אותו לאמנות ויופי כבר מגיל צעיר, מה שמסביר את הזיקה החזקה שלו לאמנות ולאמנות יהודית בפרט. מנדלוביץ, מנצל את עינו החדה לזהות אמני יודאיקה מיוחדים, לתרגם את אמנותם למשהו שהלקוחות שלו מחפשים ולהתאים עבורם את יצירת האמנות שתרגש אותם לאורך שנים. בכישרון רב, קיבץ מנדלוביץ מעין גילדה של אמנים מוכשרים, רובם בעלי שם בעולם האמנות היהודית וחתומים על יצירות אמנות מרהיבות, אותן מציג מנדלוביץ בלוקיישנים חשובים בארץ ובעולם.

מכל מיזמי הבניה בעולם, בחר מנדלוביץ, בדירה לדוגמה של פרויקט ג'רוזלם אסטייטס היוקרתי, כבמה ראויה ומכובדת להצגת כמה מהיצירות הנדירות שבאמתחתו.
ג'רוזלם אסטייטס מקפידה על קו אומנותי בכל שלב בתהליך הבניה, החל מבחירת האדריכל יהודהפייגין דרך ספקי האבן והברזל וכלה בדירה לדוגמה שכל מהותה אמנות.
הלקוחות של מנדלוביץ כמו רוכשי הדירות בג'רוזלם אסטייטס, מחוברים ליצירה ולפרטים הקטנים שבה, עובדה שהולידה את שיתוף הפעולה המהפכני בין יזמי פרויקט ג'רוזלם אסטייטס לאוצר אמנות יהודית מקורית.

שיתוף הפעולה הייחודי, מפגיש כעת רוכשי דירות ולקוחות פוטנציאלים עם מוטי מנדלוביץ ובעיקר עם האמנים אותם הוא מייצג. וכך, במסגרת תערוכה חד פעמית בגלריה מיוחדת שמוקמת ל 24 שעות בלבד במתחם הדירה לדוגמה, בפרויקט ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר, בגלריית הפופ-אפ, תוצגנה יצירות אמנות יהודית של מיטב האמנים הגדולים בז'אנר. האמנית המוערכת ועטורת הפרסים מרים מאס, תציג את הבולטים שביצירותיה ותרצה על אמנות יהודית בת זמננו, בערב המחבר בין אמנות, יודאיקה, ודירה נאה - ג'רוזלם אסטייטס.

אירוע המכירות מיועד לדיירי המיזם ולקוחות מתעניינים - הכניסה בתיאום עם משרד המכירות.

אחת מיצירות האומנות המוצגת בגלרית הפופ-אפ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר