מהלך מפתיע

דיווח: עופר ברקוביץ יפרוש מהעירייה ויתמודד לכנסת

האם הפוליטיקאי החילוני שהובס בקרב על ראשות העיר ירושלים, יזנח את הזירה המוניציפלית לטובת הארצית? דיווחים המגיעים ממשכן הכנסת מלמדים, כי הוא עשוי להתמודד במפלגתה של אורלי לוי (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עופר ברקוביץ (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בעוד המשא ומתן בין ראש העיר ירושלים משה ליאון לבין 'התעוררות' הגיע למבוי סתום, יו"ר הסיעה עופר ברקוביץ החל לנהל מגעים לחבירה למפלגת "גשר" - מפלגתה החדשה של אורלי לוי אבקסיס - שאם יעלו יפה הוא יעזוב את העירייה ויתמודד לכנסת ה-21.

דיווח שהגיע הערב (רביעי) ממשכן הכנסת ל'כיכר השבת' מלמד, כי ברקוביץ נצפה בחדרה של חברת הכנסת הפופולרית, כחלק מאותו מהלך מפתיע, בסיומו הוא עשוי להיות חבר כנסת.

כמו כן, לפני המגעים עם לוי אבקסיס ניסה ברקוביץ' לסכם עם סיעת 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד על התמודדתו לכנסת מטעמה, אך הדבר ככל הנראה לא צלח.

יצוין, כי במידה וברקוביץ אכן יחבור למפלגתה של אורלי לוי, ויכהן מטעמה כח"כ, יגברו הסיכויים כי סיעתו המקומית 'התעוררות' תיכנס לקואליציה בירושלים, לאחר "שההצעות עם התפקידים עדיין ממתינות לחברים שם", כדברי גורם המעורה בפרטים.

ח"כ לוי אבקסיס (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

כזכור, ביממה האחרונה התנהל מו"מ אינטנסיבי בין סיעתו של ברקוביץ לבין ליאון. בשעות ליל אמש נפגשו השניים שעה ארוכה, והבוקר דיווחו תחילה הצדדים על התקדמות משמעותית במגעים, אך בהמשך עדכנו כי המו"מ התפוצץ.

גורם בעירייה הסביר ל'כיכר השבת', כי "הזיגזג במו"מ מול ברקוביץ, שהיה באפשרותו כבר כמה פעמים לסגור על כניסה ולקבל את מה שדרש, מוכיח כי כוונותיו לא היו רציניות מלכתחילה".

בתגובה לפניית "כיכר השבת", מסר עופר ברקוביץ: "אני מחויב לתושבים ולירושלים ולא עוסק בשום ריצה לכנסת. אני מניח שמדובר בספין מכיוון מטה ליאון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר