• צפו בוידאו המרגש

ערב ישועות על קברה של הצדקת ללה סוליקה במרוקו

רשמי מסע לקברות הצדיקים במרוקו כולל ערב ישועות והפרשת חלה על קברה של הצדקת מרת 'ללה סוליקה' צפו בישועות ובברכות על קברה של הצדקת מהמסע האחרון שנערך בחנוכה (תיירות בעולם)

קבר הצדקת (צילום: שאטרסטוק)

בשבועות הקרובים יצא מסע ישועות נוסף למרוקו על קברות צדיקיה ומקומות נוספים

אם גם אתם רוצים ישועות מללה סוליקה לחצו כאן להשארת פרטים

צפו בישועות ובברכות על קברה של הצדקת מהמסע האחרון שנערך בחנוכה

אם גם אתם רוצים ישועות מללה סוליקה לחצו כאן להשארת פרטים

רשמי מסע לקברות הצדיקים במרוקו כולל ערב ישועות והפרשת חלה על קברה של הצדקת מרת 'ללה סוליקה'

מרוקו הפכה מזמן ליעד מועדף על יהודים רבים ברחבי העולם, אשכנזים וספרדים לאו דוקא בני המקום לצד חסידים וליטאים גילו את מרוקו המקסימה בנופיה בשווקיה בקבלת הפנים החמה של תושביה שאין דוגמתם בשום מקום אחר בעולם בוודאי לא במדינה ערבית, בעריה לגווניהם השונים ובמיוחד בצדיקיה המפורסמים כפועלי ישועות ואליהם נוהרים מאות אלפי יהודים ושאינם יהודים במשך כל השנה להעתיר ולהתפלל על כל צרה שלא תבוא, זיווגים פרנסה טובה ועוד הבטחות רבות שהובטחו על ידי אותם צדיקים למי שיעלה על קברם.

אירוע יוצא דופן מתקיים זו השנה השלישית במסגרת מסע ישועות למרוקו שמארגנת חברת "קזבלנקה תור ליינס" החברה היחידה שמוציאה טיולי איכות ברמה גבוהה ועם תעודת כשרות מהדרין מן המהדרין למרוקו.

מעמד הפרשת חלה עולמי שמתקיים מול קברה של הצדקת הקדושה "ללה סוליקה" הצעירה שלא נכנעה לבן המלך שחפץ בה והסכימה למות בעינויים קשים כיהודייה כשירה ולא להתחתן עם גוי ערל זה.

סיפורה המרטיט של אותה צדקת שבקשתה האחרונה הייתה לקבל סיכות בכדי לתחוב אותם בבשרה שיחזיקו את בגדיה בשעת הוצאתה להורג על ידי סוס שאליו נקשרה ונגררה על ידו ברחובות העיר עד שנפחה את נשמתה בקדושה טהרה וצניעות עליונה. ל

אחר מעמד מרגש זה נערכה במקום הילולה גדולה בסמוך לקברה באוהל מיוחד שנבנה עבור האורחים הרבים הבאים מידי שנה ביום הישועות נר רביעי של חנוכה לקברה ורואים ישועות וניסים גלויים על קברה.

חברת 'קזבלנקה תור ליינס' בשיתוף 'כיכר השבת' יוצאים בימים אלו בהרשמה לטיול הבא למרוקו, בעוד חודש ימים, 8 ימים של חוויה בלתי פוסקת במרוקו המדהימה, במהלכם הילולת הצדיק רבי יצחק אבוחצירא בטולאל וביקור בקברה של הקדושה ללה סוליקה זכותה תגן על כל עם ישראל.

אם גם אתם רוצים להצטרף למסע הנדיר - לחצו כאן להשארת פרטים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר