אאא

משרד הבריאות השקיע בשנים האחרונות משאבים רבים, על מנת לשפר את איכות הטיפול והשירות המוצעים למטופלים המגיעים לחדרי המיון, או, בעגה המקצועית המחלקות לרפואה דחופה. מדיניות המשרד הובילה לקידום תהליכי התייעלות ושיפור רבים במחלקות בבתי החולים. כחלק ממאמצי השיפור, בחן המשרד באמצעות אנשי מקצוע בלתי תלויים את תהליכי הטיפול, זמני ההמתנה, מצבת כח האדם הרפואי והסיעודי בהתאמה למספר החולים, התמחות אנשי ונשות הצוות במקצוע הרפואה הדחופה, שימוש במערכת ניהול תורים ממוחשבת ועוד.
במדד מרכזי בו נרשם שפל בממוצע הארצי, מתבלט לניאדו כמי ששומר ומשפר את איכות הטיפול – המדד הבוחן את נוכחות רופא בכיר. בלניאדו מציגים 100% עמידה במדד, לפי תקן משרד הבריאות ! גם במדד הבוחן את זמן המגע הראשוני של הצוות עם המטופל, קיבלה המחלקה את הציון המקסימלי.

תוצאות המדדים השונים שוקללו לכדי ציון סופי בשלוש קטגוריות: מרכזי על , בתי חולים בינוניים ובתי חולים קטנים.
הציון אותו קיבלה המחלקה לרפואה דחופה בלניאדו הינו 85.4% - מקום שני בקטגוריית בתי החולים הקטנים בישראל ! הפער בין המקום הראשון לשני עמד על 0.3% בלבד.
הציון אותו קיבל המקום השני בקטגוריית בתי החולים הבינוניים הינו 84.9%, כך שניתן לקבוע כי המחלקה לרפואה דחופה בלניאדו הינה מהמובילות בתחומה בישראל.
ד"ר אמיר שחר, מנהל המחלקה ואבי מקצוע הרפואה הדחופה בישראל מסר כי "התוצאות אכן מרגשות ומעודדות, אולם אנו לא ננוח על זרי הדפנה ונמשיך להשקיע משאבים ותשומת לב לשיפור הקיים.
בעזרת ה' נוביל את מקצוע הרפואה הדחופה בישראל ובשנה הבאה נתפוס את המקום הראשון".
מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו בירך את הצוות במחלקה ואמר כי "המאמצים שלכם נושאים פרי, אנחנו עדיין בעיצומו של תהליך השדרוג. אתם נמצאים בחזית ומטפלים במהלך משמרת עמוסה במגוון רחב של מחלות ופציעות ויחד עם זאת מקפידים על תהליכים קליניים סדורים. אני מאחל לכם הצלחה רבה בהמשך ומלא הערכה על העבודה המקצועית והמסורה"