ברקוביץ' יערוק ל'ימין החדש'? "יש גישושים"

יו"ר תנועת התעוררות, והאיש שהובס בבחירות לראשות עיריית ירושלים, עופר ברקוביץ' אישר כי ישנם גישושים על כניסתו לרשימת ה'ימין החדש' מפלגתם של בנט ושקד (חדשות בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

לאחר חשיפת 'כיכר השבת' בדבר הניסיונות של מפלגות אלו ואחרות להביא לשורותיהם את עופר ברקוביץ', יו"ר סיעת התעוררות בירושלים, כעת, נרשם ניסיון נוסף מצד מפלגתם של בנט ושקד.

על פי הדיווח ב'ישראל היום', במפלגת 'הימין החדש' של השרים נפתלי בנט ואיילת שקד נעשתה פניה ליו"ר סיעת התעוררות בירושלים שהפסיד את ראשות העיר לטובת משה ליאון, בניסיון לבדוק אופציה לשלבו במפלגה.

"פייק ניוז. לא היה ולא נברא. אבל תודה על ההתעניינות", נכתב בתגובת 'הימין החדש' לדיווח בנושא.

ברקוביץ' עצמו לא הכחיש ובשיחה עם העיתון אמר, כי "יש גישושים מהכיוון" והוסיף, "אני מחויב לתושבי ירושלים לשרת אותם ואני בעירייה".

בנוסף דווח, כי 'הימין החדש' בדקה אפשרות לצרף אליה את ח"כ מירב בן ארי ממפלגת 'כולנו' שסירבה. שני שמות נוספים שעלו בהקשר זה היו של האלוף במילואים דורון אלמוג ושל כלת פרס ישראל מרים פרץ, שאמרו, כי אין בכוונתם להצטרף למערכת הפוליטית בשלב זה.

בתגובה לפרסום אמרו במפלגת האיחוד הלאומי: "כנראה שהמצע של מפלגת הימין החדש כולל את חלוקת ירושלים, עצירת הבניה היהודית, קידום חילול שבת ציבורי בפתיחת בתי עסק ותחבורה ציבורית ושיתוף פעולה עם הקרן החדשה. את הערכים הללו שהוביל ברקוביץ בירושלים בנט רוצה להכניס לכנסת".

עוד אמרו: "אנו מאמינים שהציבור הימני והדתי לאומי לא יילך שולל אחרי מפלגת אוירה עם כוכבים לרגע ויעדיף את האיחוד הלאומי והבית היהודי הנאמנים לדרך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר