5 דברים שלא תמצאו לעולם בבית של מעצבת פנים

המעצבת עטורת הפרסים, מארי פלאניגן, הרחיקה לכת ובמקום לתת עצות בנאליות של עשה ואל תעשה, פשוט חשפה אילו דברים לעולם לא נוכל למצוא בביתה (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

אנו תמיד בעד שדרוג נראותו של הבית שלנו אך לעתים חשים כי נוכל ללכת לאיבוד בין ים פריטי הנוי שמציעות לנו חנויות הלייף סטייל. המעצבת עטורת הפרסים, מארי פלאניגן, הרחיקה לכת ובמקום לתת עצות בנאליות של עשה ואל תעשה, פשוט חשפה בפני האתר "פיור וואו" אילו דברים לעולם לא נוכל למצוא בביתה:

1. פריטי אמנות שמתאימים לקו הבית

"יש בהחלט רגעים שדורשים מראה מונוכרומטי, אבל הם מעטים מאד. לעתים רחוקות מעצבים עוסקים בבחירת אמנות שמתאימה לעיצוב הסובב אותו, ובמקום זאת הם מעדיפים פיסים שנותנים תחושה מעניינת של ניגודיות למראה הקבוע של החדר".

2. חפצים חסרי משמעות

"תהליך עיצוב הבית כרוך בחקר הזמן ובילוי בלמידה מיהם האנשים הדרים בו ואיך הם חיים. מסע זה אמור להוביל למציאת נקודת מבט ייחודית, אישית, החולקת ירושה, מסורת וזיכרונות מיוחדים באמצעות מרקם, צבע ואור. הימנעו ממילוי ביתכם באובייקטים יפים, נטולי משמעות, בחרו במקום בפריטים אשר משאירים חותם לאורך זמן.

3. ריהוט בסגנון אחיד

"בית שמתחייב רק לסגנון אחד מעיד על חוסר אופי. שלבו חתיכות חדשות עם עתיקות כדי לקבל מראה שיעורר מחשבה לאורך שנים".

4. שימוש מוגזם בטרנדים

"מצבעי העונה העכשוויים ועד הדפסים חדשים וחמים, מעצבים זוכים לקבל מבט על המגמות החדשות ביותר של התעשייה. אבל מאד לא סביר למצוא אותן מיושמות בתוך הבתים שלהם. אני נצמדת ללוק יסודי וקלאסי, כדי להבטיח שכל מקום שאני נוגעת בו יעמוד במבחן הזמן. בנוסף, אתם תחסכו לא מעט כסף בטווח הארוך, אם לא תחליפו את התפאורה בביתכם מדי עונה!".

5. שטיחים קטנים

"כשמדובר בשטיחים אזוריים, יש כלל אחד הדורש כבוד: אף פעם אל תתפתו לקנות אותם. באופן כללי, אנו מציעים לרכוש שטיח שיכסה את כל שטח הרצפה של החדר. שטיחים קטנים הופכים את מראה החדר שלכם לקטן יותר, וכאשר רהיטים לא יושבים בנוחות עליהם, נוצר מראה מביך מבחינה ויזואלית. אובססיביים לגבי שטיח שהוא קטן מדי עבור המרחב שלכם? הניחו אותו על אחד גדול יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר