צפו במתקפה

נתניהו: "התקשורת והשמאל מפעילים לחץ בריוני על מנדלבליט"

ראש הממשלה מדגים הערב כיצד ככל הנראה ייראה רוב הקמפיין שלו בבחירות הנוכחיות: מינוף פוליטי של התמודדוו בזירה הפלילית לקראת הגשת כתב אישום אפשרי. צפו (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המתקפה של נתניהו (צילום: מתוך הטוויטר הרשמי)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (חמישי) סרטון בו הוא תוקף את "מפגיני השמאל והתקשורת" שלדבריו "מפעילים במשך שנים לחץ בריוני ולא אנושי" על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, כדי שיגיש נגדו כתב אישום "בכל מחיר - גם כשאין כלום".

לדבריו, "הלחץ הזה מגיע לשיאו בימים אלה. מנסים לכפות על היועץ להתערב התערבות גסה בבחירות על ידי הזמנתי לשימוע - כשידוע מראש שלא ניתן לסיים את השימוע עד הבחירות".

"לא ייתכן", ממשיך נתניהו, "לפתוח בשימוע לפני הבחירות, אם לא ניתן לסיימו עד הבחירות. לא יעלה על הדעת שהציבור ישמע רק טענות של צד אחד ולא ישמע את התשובות של הצד השני. הרי השמעת התשובות הביאה פעם אחר פעם לסגירת תיקים בעבר. זאת בדיוק הסיבה שאף פעם לא פתחו בשימוע לפני הבחירות אם לא יכלו לסיים אותו עד הבחירות".

לפי ראש הממשלה, "זאת בדיוק הסיבה שהשמאל מנסה לעשות עכשיו את ההיפך, כי המטרה שלו ברורה: לנסות להדיח ראש ממשלה באמצעות משפט שדה וגניבת הבחירות מכם, אזרחי ישראל".

"איך אמר אחד מחברי הליכוד? 'הם יודעים שהקבוצה שלנו תמיד מנצחת, אז הם מנסים ללחוץ על השופט להוציא את מסי מהמשחק'...", מסיים נתניהו את מתקפתו, במה שנראה כקו שיוביל את קמפיין הבחירות שלו.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר