נתניהו ליועץ האמריקני: "לעולם לא נעזוב את הגולן" • צפו

ראש הממשלה המלווה את היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ון בולטון, הזמינו לסיור בגולן, והודה לממשל האמריקני ולנשיא טראמפ שלדבריו "אינו מפחד מהאיום האיראני" (מדיני)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
נתניהו ובולטון היום (צילום: מאטי שטרן, שגרירות ארה"ב)
צילום: לע"מ

בהצהרה משותפת לתקשורת הערב (ראשון), נאמו ראש הממשלה נתניהו והיועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ון בולטון, בעניינים שעל הפרק.

בפתח דבריו הזמין נתניהו את בולטון בסיור ברמת הגולן, בכפוף לתנאי מזג האוויר הצפויים מחר (שני). לדברי ראה"מ, "אתה תבין שם היטב, מדוע לעולם לא נעזוב את רמת הגולן, ומדוע זה חשוב שכל המדינות יכירו בריבונות ישראל ברמת הגולן".

בולטון חזר על דברי הנשיא טראמפ, שלישראל יש הזכות להגנה עצמית. לפי בולטון, "אני אומר לכל מדינה, באזור ומחוצה לו, שיש לה ספקות לגבי תמיכת ארצות הברית בזכות של ישראל להגנה עצמית - שתחשוב על כך שוב".

הבוקר (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה השבועית, אמר ראש הממשלה: "הערב אני אפגש עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ידיד ותיק, ג'ון בולטון.

"אני אדון עמו במאמצים לבלום את התוקפנות האיראנית באזורנו, במצב בסוריה - בהמשך להחלטת הנשיא טראמפ, וגם בהמשך לשיחה שקיימתי עם הנשיא פוטין ביום שישי, וכן בהעמקת שיתוף הפעולה המודיעיני-מבצעי בין ישראל לארה"ב שמתהדק כל הזמן.

"העמדה שלנו ברורה - אנחנו ממשיכים לפעול נגד ההתבססות הצבאית האיראנית בסוריה, כולל בימים אלה, ואנחנו פועלים נגד כל גורם שיערער או ינסה לערער את ביטחון ישראל", דברי נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר