זמן למוזיקה

האסק 32: צפו בטעימות מהערב היוקרתי

מופע המוזיקה החסידית הנוצץ בעולם התקיים אמש (ראשון) בניו יורק בהשתתפות מיטב הזמרים ובניצוחו ועיבודו של המעבד הישראלי יואלי דיקמן • צפו בקטעים מהערב (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום סלולרי: באדיבות המצלם)

מופע האסק השנתי בארה"ב "זמן למוזיקה", הוא מופע המוזיקה החסידית הנוצץ ביותר בעולם, עם מיטב הזמרים שמגיעים מידי שנה להופיע בערב היוקרתי שנערך לכבוד הארגון שמסייע לילדים מיוחדים.

השנה זהות הזמרים נשמרה בסוד עד לרגע האחרון וכהפתעה לקהל שרכש כרטיסים מבלי לדעת מראש מי יהיו הזמרים שיופיעו, אך תוך ידיעה ברורה, שמפיקי האירוע היוקרתי לא יאכזבו אותם.

במהלך הערב עליו ניצח המעבד הצעיר והמוכשר יואלי דיקמן, הופיעו להקת זושא ופומפדיתא עם הלהיט הענק שלהם "ברוך השם", כמו גם ברי וובר ומאט דאב עם הלהיט התורן "אדמה ושמים", כשברי מבצע שירים נוספים דוגמת להיטו המרגש "ריבון".

קאנטרי יוסי ולהקת "אור החדש" הוותיקה הופיעו במחרוזת שירים היסטוריים, ישי לפידות חבר לזמר הצעיר והמוכשר מרדכי שפירא למחרוזת מלהיטי להקת אויף שימחעס ומלחניו הרבים, כשהוא מלהיב ומקפיץ את הקהל, שפירא שר גם כמה משיריו הוא. יעקב שוואקי שחבר אף הוא לישי לפידות ונתן גם כמה מלהיטיו, שלמה שמחה, אייבי רוטנברג שהופיעו יחד במחרוזת משירי הלהקה שלהם "אש" ומשירים שלהם בנפרד ועוד.

לכבוד האירוע כתב מפיק האירוע, המלחין אלי גרסטנר שיר חדש שבוצע על ידו ועל ידי סולן להקת הילדים שלו "פרחי בני הישיבות".

צפו בטעימות מתוך הערב היוקרתי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר