מתקפה חריפה

הראב"ד: שולחים בעלות תשובה למאסר; רוצים לטמא אותן

ראב"ד 'העדה החרדית', הגאון רבי משה שטרנבוך, יוצא במתקפה חריפה וטוען כי מנסים לגייס נשים, בעלות תשובה, כדי לטמא אותן. "שולחים אותן למאסר עד שייכנעו ויסכימו להתגייס" • האזינו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הראב"ד הגר"מ שטרנבוך (צילום: פלאש 90)

הרוחות בירושלים סערו בתקופה האחרונה בהפגנות רבות בשל מעצרה של נערה חוזרת בתשובה שנעצרה בעוון עריקות. כעת, לאחר שחרורה, נראה כי ב'עדה החרדית' לא מתכוונים לשתוק נוכח מה שהם מגדירים "מעצרן של בנות חוזרות בתשובה".

לידי 'כיכר השבת' הגיעה הקלטה בה נשמע ראב"ד 'העדה החרדית', הגאון רבי משה שטרנבוך, יוצא למתקפה חריפה בעקבות מעצר הנערה וההיטפלות לבנות חוזרות בתשובה על ידי מדינת ישראל.

"שמעתי מהסאטמר רב'ה ז"ל, בלעם אמר לבלק, 'לך יייעצך אשר יעשה העם הזה באחרית הימים', העצות שלו היו להחטיא את בנות ישראל", פתח הראב"ד את דבריו, "עיקר הניסיון של עם ישראל באחרית הימים יהיה בענייני קדושה, הדור יהיה פרוץ מאוד בכל מיני טומאות לטמאות את ישראל".

הראב"ד עבר לתקוף את מעצרן של בנות על רגע היותן עריקות מצה"ל ואמר כי "המדינה היחידה בעולם שמגייסים נשים. למה? שנוכל לטמא הבנים".

"עכשיו גם כן, נשים", המשיך הראב"ד, "התחילו עכשיו עם בעלות תשובה, שולחים אותן למאסר עד שייכנעו ויסכימו להתגייס, רוצים לטמא אותן".

בסיום דבריו תקף את השימוש באינטרנט פסול ואמר כי "בדור האחרון יש התפשטות, האינטרנט נכנס לבתי ישראל ומטמא משפחות. באחרית הימים הדרך לטמא את עם ישראל באריות וטומאה זה מה שכתוב בפסוק 'פדות שלום לעמו'. כדי שיהיה פדות צריכים להיות מובדלים ומופרשים"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר