בשמאל מגיבים

"נתניהו בפאניקה, הסתה ושיח של שנאה"

שעה קלה לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו חשף כי דרש עימות עם עדי המדינה נגדו, בשמאל תוקפים: "נתניהו בפאניקה. עכשיו כבר ברור שיומו האחרון כראש ממשלה קרוב" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (הדס פרוש / Flash90)

שעה קלה לאחר ה"הצהרה הדרמטית" של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפיה דרש עימות עם עדי המדינה נגדו אך סורב, בשמאל תוקפים אותו בחריפות.

יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי אמר: "במדינה נורמלית ראש ממשלה לא מתנהג ככה. במדינה נורמלית, ראש הממשלה לא תוקף את רשויות החוק. במקום לעסוק בבטחון של תושבי הדרום, ביוקר המחייה, או במערכת הבריאות שקורסת, נתניהו עסוק בלהציל את עצמו מהחקירות".

יו"ר 'התנועה' ציפי לבני: "עוד נסיון שקוף לדחות עשיית צדק בישראל במתקפה קורבנית והיסטרית על גורמי אכיפת החוק לצרכים אישיים".

יו"ר סיעת התנועה יואל חסון: "יש לנו ראש ממשלה דרמטי במקום שיהיה לנו ראש ממשלה אחראי, מסתבר שנתניהו ייקח איתו את הכיסא הביתה לפניי שהוא בכלל יחשוב על להתפטר. כתב האישום מחכה בסיבוב ורק הוא מסרב לראותו. לישראל מגיע ראש ממשלה ישר".

ח"כ לאה פדידה: "איזו הודעה דרמטית ואיזה נעליים... תפסיקו לשתף פעולה עם מאחז העיניים הזה, שפעם אחר פעם מפקיע זמן שידור יקר בשביל למחזר את השקרים שלו!".

ח"כ איציק שמולי: "פשוט מביך לראות איך החשוד מבלפור היסטרי ומייצר 'פייק דרמה' שכולה מסך עשן כדי להשכיח מהציבור עובדה אחת פשוטה- שהוא מסובך בחקירות ובהאשמות חמורות עד צוואר. עימות הוא כלי לחוקר ולא זכות יסוד של נחקר ויחסית 'ללא היה כלום כי אין כלום' נתניהו נראה מאוד מאוד מבוהל. מופעי אימיים כמו הערב הם ההוכחה שללא קשר לזכותו של נתניהו להתגונן לשכת ראש הממשלה לא צריכה להיות עיר מקלט לשחיתות ולהמשך ההתקפה על שומרי הסף".

ח"כ סאלח סעד: "נתניהו בפאניקה. עכשיו כבר ברור שיומו האחרון כראש ממשלה קרוב. אחרי 23 שנה של כלום, הסתה, שיח של שנאה ופילוג, בקרוב מאוד ביבי ילך הבייתה וייפתח דף חדש בפוליטיקה הישראלית".

ח"כ מיכל רוזין: "אין כלום כי לא היה כלום" קיבל הערב משמעות חדשה: מדינה שלמה חיכתה להצהרה שלא היתה בה - כמה מפתיע - שום בשורה חדשה, רק תעמולת בחירות ועוד שיבוש הליכי חקירה. היו צריכים לסגור לביבי את השידור הישיר אחרי הדקה הראשונה, ולחסוך מאיתנו את השואו הנואש הזה".

ח"כ עופר שלח: " ההר לא הוליד אפילו מיקי מאוס. ראש ממשלה לחוץ, שיודע שיום הדין שלו מתקרב, החרים את זמן החדשות לטובת נאום בחירות גרוע. הכל, מהביטחון ועד לדרמה מזוייפת, כשר אצל נתניהו כדי לברוח מגורלו הבלתי נמנע, בקלפי ובבית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר