הותר לפרסום

המחבל שרצח את החיילים יוסף כהן ויובל מור יוסף - נלכד

הוא רצח שלושה אזרחים, ביניהם את החייל החרדי יוסף כהן הי"ד; במשך שבועות ארוכים הוא הצליח להימלט מידי כוחות הביטחון, אך הלילה כוחות שב"כ וימ"מ פשטו על בית המסתור והוא נעצר (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
כוחות צה"ל במהלך החיפוש אחר המחבל (צילום: דובר צה"ל)

הותר לפרסום כי במהלך הלילה (שלישי), בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי וצה"ל, הביאו לוחמי הימ"מ ומג"ב למעצרו של עאצם ברגותי, המפגע אשר ביצע את פיגוע הירי בטרמפיאדה בגבעת אסף ורצח את החייל החרדי יוסי כהן הי"ד והחייל יובל מור יוסף הי"ד.

עאצם ברגותי היה שותף לביצוע פיגוע ירי נוסף בטרמפיאדה בעופרה יחד עם אחיו צאלח ברגותי אשר נהרג במהלך ניסיון מעצרו בחודש שעבר. בפיגועים אלו נרצחו שלושה ישראלים ונפצעו נוספים.

הנשק שנתפס בבית המחבל

עאצם נעצר בבית אחד מסייעניו בכפר אבו שח׳ידם/בנימין - הסמוך לכפר מגוריו - והיה עסוק בימים האחרונים בהכנות לביצוע פיגועים נוספים. במהלך מעצרו נתפס רובה מסוג קלאצניקוב, תחמושת רבה וכן אמצעים לראיית לילה.

אבי של יוסי כהן הי"ד בראיון ל'ישי ורבינא בכיכר'

במערכת הביטחון מציינים כי: "המעצר הלילה שבוצע על ידי לוחמי שב"כ וימ"מ הוא שיאו של מאמץ מודיעיני ומבצעי שהחל מיד לאחר הפיגוע, במהלכו, הפעיל שב"כ וצה"ל יכולות מודיעיניות, מבצעיות וטכנולוגיות שונות לצורך איתור המפגע, כולל מעצר של עשרות פעילים וסייענים מקרב תשתיות החמאס בגזרת בנימין. המפגע הועבר להמשך חקירת שב״כ.

"שירות הביטחון הכללי, יחד עם צה״ל ומשטרת ישראל ימשיכו לפעול בנחישות נגד מבצעי פיגועים או אלו אשר סייעו להם ולשמירה על ביטחון ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר