אזהרה חריגה

ראש השב"כ: מדינה זרה תתערב בבחירות בישראל

ראש השב"כ, נדב ארגמן, מסר אזהרה דרמטית בנוגע למערכת הבחירות הקרובה לכנסת. לדבריו, מדינה זרה תתערב בבחירות בישראל, אך אינו יודע לטובת מי או לרעת מי (חדשות, פוליטי)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' בשבט תשע"ט | 08.01.19
ראש השב"כ נדב ארגמן (צילום: Hadas Parush/Flash90)

ראש שירות הביטחון הכללי, נדב ארגמן, מסר אתמול (שני) אזהרה דרמטית בנוגע למערכת הבחירות הקרובה לכנסת ה-21, כך חשף הערב הפרשן אמנון אברמוביץ במהדורה המרכזית של 'חדשות 2'.

תחילה, חשף אברמוביץ כי הצנזורה אסרה לפרסם את דבריו של ארגמן בטענה שאסור לציבור לדעת את הדברים, אך זמן קצר לאחר פרסום הדברים, התירה הצנזורה לפרסם חלק מהדברים שהושמעו באזהרת ראש השב"כ, לדבריו, מדינה זרה צפויה להתערב בבחירות בישראל.

ראש השב"כ אמר כי "מדינה זרה תתערב בבחירות הקרובות. אני לא יודע לטובת מי או לרעת מי, אני לא יודע בשלב זה לזהות את האינטרס הפוליטי אבל היא תתערב ואני יודע על מה אני מדבר".

לדבריו, מדינה זרה תנסה לעשות זאת באמצעות אמצעים סייבריים, פצחנים האקרים וכו'.

את הדברים אמר ארגמן בכנס אגודת "ידידי אוניברסיטת תל אביב". כאמור, בתחילה אסרה הצנזורה לפרסם את דבריו, אך לאחר פרסום האיסור, חלק מהדברים הותרו לפרסום.

בעקבות פרסום הדברים, השב"כ פרסם הודעה חריגה שבה ביקש להבהיר כי למדינת ישראל וקהיליית המודיעין, יש את הכלים והיכולות לאיתור, ניטור וסיכול של ניסיונות להשפעה זרה על מערכת הבחירות בישראל, במידה ויהיו כאלו.

עוד אמרו בשב"כ כי ''ביכולתה של מערכת הביטחון הישראלית לאפשר קיומן של בחירות דמוקרטיות וחופשיות במדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר