"המפץ"

אחדות הסיעות החרדיות: "דגל רוצה לשלוט"

בסיעות החרדיות מתייחסים לאפשרות של ריצה משותפת של כלל הסיעות החרדיות • 'אגודה': בש"ס חוששים מכתב אישום נגד דרעי • ש"ס: יענקי קנייבסקי מנסה להפוך לבעל הבית (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
יענקי קנייבסקי (צילום: משה גולדשטיין)

במפלגות החרדיות מתייחסים לדיווחים על אפשרות של 'מפץ' חרדי וריצה משותפת של כלל הסיעות תחת מפלגה אחת.

בכיר ב'אגודת ישראל' אמר לאהרן רבינוביץ בעיתון 'הארץ כי: "בבחירות האלה כל אחד רועד על מקומו, אבל אף אחד לא רוצה לומר את זה. גורמים בדגל התורה רוצים שליטה, אגודת ישראל מצולקת אחרי התבוסה בבחירות המקומיות".

בש"ס מצננים את האווירה אותה מייצרים עיתונאים חרדים: "עדיין לא הגיעו אלינו עם הצעה אפויה. לא הגענו לשאלות הקשות, מי יהיה בראש ואיך תתבצע החלוקה. צריך לעבור עוד הרבה אוקיינוסים בשביל שזה יקרה".

"יש דיבורים רציניים, זה נכון, אבל אנחנו ממש רחוקים מסגירה. הפער בין דיבורים למעשים עדיין גדול", הוסיף בכיר ב'אגודה' ל'הארץ'.

מנגד, מקור בדגל התורה מעריך בשיחה עם 'הארץ': "יש היתכנות של 60 או 70 אחוז. מי בדיוק יגיד לא למהלך כזה? על תפקידים זה לא יתפוצץ, מי יהיה במקום הראשון זו הבעיה הכי קטנה ובעניין חלוקת התיקים יעשו צילום מצב. זה מורכב, אבל בהחלט פתיר".

איש ש"ס הוסיף בשיחה עם 'הארץ' כי: "יענקי קנייבסקי מנסה למנף את זה ולהפוך לבעל הבית של החברה החרדית. מבחינתו, מהלך כזה זה שיחוק אדיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר