הימין החדש

בנט מגבה את שקד: "לא עשויה מחומר שנשבר"

יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט מגבה את שותפתו להנהגת המפלגה שרת המשפטים איילת שקד, בשל המתקפות נגדה בצל פרשת אפי נווה: "‏המתקפות הפוליטיות נגדה לא ירפו את ידה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנט ושקד (צילום: צילום: Hadas Parush/Flash90)

על רקע המתקפה נגד שרת המשפטים איילת שקד, בצל חקירת פרשת יו"ר לשכת עורכי הדין אפי נווה הנחשב למקורב מאוד לשרה, מגבה יו"ר 'הימין החדש' את שותפתו להנהגה ומבהיר לשמאל: איילת לא עשויה מחומר שנשבר.

לדברי בנט: "ביממה האחרונה ישנו גל מתקפות פוליטיות, קשות וארסיות כנגד שרת המשפטים, איילת שקד.

"‏השרה שקד ביצעה מהפכה שיפוטית חסרת תקדים במערכת המשפט והיא, להערכת רבים ולתפיסתי שלי, שרת המשפטים הטובה ביותר שהייתה לישראל. מהפכה שיפוטית זו קרתה הודות למקצועיות, העקביות והתבונה שמאפיינים את איילת מאז ומתמיד בעשייתה הציבורית".

"‏אני מכיר את איילת שקד מזה שנים" הדגיש נבט: "‏כל פעולותיה היו כדין, מתוך נאמנות עמוקה לדבר אחד בלבד - טובת מדינת ישראל".

בנט הוסיף כי: "אם חלילה נפל פגם אצל מי מחברי הוועדה למינוי שופטים, הרי שהדבר חמור ומהווה פגיעה בערכי טוהר המידות וניקיון הכפיים של מערכת המשפט, שהיא אחת מאבני היסוד לשלטון החוק בישראל. על רשויות אכיפת החוק לחקור לעומק וביסודיות כדי להגיע לאמת ולמצות את הדין עם מי שצריך.

בסיום דבריו, כתב יו"ר 'הימין החדש': "אני פונה לחבריי בשמאל, רק אל תטעו: ‏איילת שקד לא עשויה מהחומר שנשבר. ‏המתקפות הפוליטיות נגדה לא ירפו את ידה. המהפכה השיפוטית של איילת שקד לא תיעצר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר