מגיבה למתקפות

שרת המשפטים שקד: "אני מאוכזבת מנשות השמאל"

הקריאות להתפטרות שקד מתפקידה כשרת המשפטים, בגין החשדות החמורים נגד בן בריתה למינוי השופטים עו"ד אפי נוה, הובילו את מנהיגת 'הימין החדש' למתקפה קשה. צפו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריה של שקד (באדיבות המצלם. תמונה ראשית: Noam Rivkin Fenton/Flash90)

שרת המשפטים איילת שקד מתגוננת היום (חמישי) מפני ההתקפות עליה, בפרשת השחיתות החמורה במערכת המשפט.

"בימים האחרונים יש נגדי מתקפה משולחת רסן, שקרית ומסיתה, האשמות שווא ובדיות. אבל המתקפה המאכזבת מכולן היא המתקפה מצד ח"כיות מהשמאל, כאלה שעבדתי איתן בכנסת בצורה ישרה והגונה. הן מכירות אותי היטב, אנחנו חלוקות אידיאולוגית, אבל ראיתי בהן חברות לעבודה".

שקד הביעה את תסכולה, והוסיפה בנאום פומבי: "כולן נשים - וזו האכזבה שלי; הן מנצלות את הפרשה האחרונה, לקמפיין פוליטי אישי ומכוער. המתקפות הפוליטיות משמאל לא ירפו את ידי; אני מתכוונת לכהן כשרת משפטים ארבע שנים נוספות, עד שאשלים את המהפכה שהתחלתי".

"ואחזור על מה שהנשיאה ואני אמרנו אתמול", סיימה השרה שקד, מנהיגת 'הימין החדש': "אנו סומכות על מערכת אכיפת החוק שתטפל בפרשה ותרד לחקר האמת".

יו"ר מרצ ח"כ זנדברג (צילום: Miriam Alster/Flash90)

בתגובה מסרה יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג: "הבכיינות של שקד והניסיונות לזעוק שמאל ושמאל לא יחפו על השחיתות . שוב מסתבר שהימין חדש - אך השחיתות ישנה".

גם יו"ר האופוזיציה ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה) הגיבה, כי "מצער אך צפוי שבמקום להכות על חטא, לעשות חשבון נפש, ולהתנצל על חלקה בהאדרתו של אפי נוה ובהפקדת כוח בלתי מרוסן בידיו - עושה השרה שקד מה שהיא מיטיבה לעשות: תוקפת. הציפייה שלה מחברות כנסת נשים שלא לתקוף אותה רק בשל היותה אישה, מעידה על תפיסה משובשת של תפקידן של נשים בעולם האידיאולוגי והפוליטי".

באדיבות המצלם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר