"ישי ורבינא בכיכר"

הפרשנים והיו"ר מנתחים את ההתנגדות הספרדית ל"מפץ"

בן צור חושף את התנגדות הגר"ש בעדני לריצה חרדית משותפת • יהודה אבידן מסביר את ההתנגדות ברחוב הספרדי • מני גירא קורא לאחדות • ניר ברקת על הפריימריז הלוהט • המגזין: 'טו בשבט' חסידי

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא. צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מגישים מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא.

אורחים באולפן

ח"כ יואב בן צור, יו"ר סיעת ש"ס, מסביר את ההתנגדות הנחרצת של הרחוב הספרדי נגד "מפץ חרדי", בו ירוצו כלל הסיעות החרדיות תחת מפלגה אחת, וחושף: חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני אמר בשיחה איתי כי הוא נגד המהלך הזה.

בכיר ש"ס יהודה אבידן והעיתונאי החרדי מני גירא שוורץ מתעמתים באולפן על 'המפץ החרדי': אבידן מתנגד נחרצות, וטוען כי אלו שמנסים להריץ את המהלך המדובר - כולל העיתונאים - עושים זאת בשל בצע כסף, ומני תומך, וקורא לאחדות חרדית.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, בראיון על הפריימריז בליכוד: אחרי שנה של עבודה וקמפיין פנימי, ברקת יוצא לקרב האמיתי על חייו הפוליטיים, בהתמודדותו בבחירות המקדימות הללו.

כתבת מגזין

ט"ו בשבט מתקרב, ולצד בעלי העסקים והרבנים להלכות תולעים, יש מי שטרודים להזמין את עיצוב הפירות היוקרתי ביותר, ואף מוכנים לשלם עליו...

יוחנן בלייך יצא בעקבות חצרות האדמו"רים וה'טיש פירות' שהם עורכים בט"ו בשבט, וחזר עם תובנות מרתקות.

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגישים ישי כהן ואבי רבינא את חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר