ח"כ ניסן סלומינסקי פורש מהעולם הפוליטי

יו"ר וועדת החוקה ח"כ ניסן סלומינסקי הודיע בוועידת חברי מרכז הבית היהודי, כי לא יתמודד בבחירות הקרובות וכי יפרוש מהחיים הפוליטיים - כשהוא עוקץ את בנט ושקד (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ועדת החוקה ח"כ ניסן סלומינסקי, הודיע כי לא יתמודד בבחירות לכנסת הבאה ויפרוש מהחיים הפוליטיים. במהלך נאומו בוועידת חברי מרכז הבית היהודי, הוסיף סלומינסקי: "אני לא עוזב את הבית. אמשיך לפעול ולעזור לחזק את הבית היהודי כדי שיצליח בבחירות".

"חבריי היקרים, לאחר לבטים, החלטתי שלא אתמודד לא לראשות הרשימה ואף לא לרשימה עצמה. אבל, אני לא עוזב את הבית. אמשיך לפעול ולעזור, לחזק ולבנות את הבית היהודי כדי שיצליח בבחירות", אמר חבר הכנסת.

סלומינסקי הוסיף: "מיום כניסתי לכנסת בשנת 1997 תפיסתי הייתה, וכך גם כיום, שאנו מפלגת שטח. חייבים לחזור לשטח, לחזק את הפעילים ולהחזיר את הערבות והאחריות ההדדית. מרכז המפלגה שימש מאז ומעולם הלב והמנוע של המפלגה והוא גם זה שבחר את הרשימה לכנסת.

"מאז, עם הקמת 'הבית היהודי', השיטה שונתה לפריימריז - ובהם נבחר נפתלי ליו"ר המפלגה ולמרות הכל, נבחרתי שוב למקום הראשון בפריימריז. רצוני היה לתרום באופן הפרלמנטרי המקסימלי ולהיות יו"ר ועדה מרכזית בכנסת. אכן, שימשתי כיו"ר שתי הועדות החשובות ביותר בפרלמנט הישראלי.

"כיו"ר ועדת הכספים - בתקופה זו ובקודמות לה - הצלחנו לסייע לעם ישראל כולו ובכלל זאת, לגופי וארגוני הציונות הדתית ולעולם התורה על כל זרמיו", הצהיר סלומינסקי.

בדבריו עקץ חבר הכנסת הפורש את השרים נפתלי בנט ואיילת שקד שנטשו את הבית היהודי ואמר, "כל העשייה והפעילות הענפה למען הכלל בכל השנים הללו נבעה מהערכים והחינוך אותם קיבלתי מהציונות הדתית ומוסדותיה. איך יתכן שמי שגדל והתחנך במוסדות אלו ילך למקום אחר ביום פקודה? בעיניי, זה כמו בעל מכולת שבכל השבוע קונים אצלו בהקפה, וכשמגיע יום התשלום הולכים ומשלמים במכולת השנייה הנמצאת בקצה הרחוב ממול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר