ההפצצה בסוריה

נתניהו: "מי שמאיים להשמיד אותנו יישא במלוא האחריות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לתקיפה הנרחבת של מטוסי חיל האוויר נגד כוח 'אל קודס' האיראני בסוריה ואמר: "מי שמנסה לפגוע בנו - אנו פוגעים בו. מי שמאיים להשמיד אותנו יישא במלוא האחריות" (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהריים (שני) לתקיפה הנרחבת של חיל האוויר נגד כוח 'אל קודס' האיראני הממוקם בסוריה ואמר: "מי שמנסה לפגוע בנו - אנו פוגעים בו. מי שמאיים להשמיד אותנו יישא במלוא האחריות".

לדבריו: "אמש הלם חיל האוויר בעוצמה במטרות איראניות בסוריה, לאחר שאיראן שיגרה משם טיל אל עבר שטחנו. איננו עוברים לסדר היום מול מעשי תוקפנות אלה, מול ניסיונות איראן להתבסס צבאית בסוריה ומול ההצהרות המפורשות של איראן שבכוונתה להשמיד את ישראל, כפי שאמר רק עכשיו מפקד חיל האוויר של איראן.

"אנו פועלים גם נגד איראן וגם נגד הכוחות הסורים שמסייעים לתוקפנות האיראנית", הוסיף ראש הממשלה ושר הביטחון.

כזכור, מפקד הכוחות האוויריים בצבא איראן אמר הבוקר כי ארצו "מוכנה למלחמה מוחצת עם ישראל - שתביא לסופה". לדבריו, "כוחותינו החמושים ערוכים ליום שבו נראה את השמדת ישראל".

דובר צה"ל סיפר הבוקר על מה שהתרחש במהלך הלילה ואמר כי "אנחנו פוגעים בתשתיות של כוח קודס, בין היתר בנמל תעופה בינלאומי בדמשק, שם יש אתר אחסון של כוח קודס. אנחנו תוקפים מספר מערכות תשתית של כוח קודס בסוריה, אתרי אמל"ח, מודיעין ואימונים, מוקד התקיפה הוא אתר איחסון אמל"ח משמעותי בנמל תעופה אזרחי, בסמיכות לחלקים האזרחיים של נמל התעופה יש שם מחסן איחסון.

"אנחנו מזהירים את הסורים מלבצע ירי נ"מ, טרם התקיפה וגם במהלכה אנחנו מזהירים - גם בגלוי - את הסורים מלבצע ירי כנגד כוחותינו, בפועל יש ירי רחב מאוד של עשרות טילים, ובעקבות זאת תקפנו מספר סוללות הגנה אווירית סוריות. חלק מהיעדים הם במחנות של חטיבות סוריות, שם יש מבנים איראנים ואותם אנו תוקפים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר