"הבגידה"

'דגל התורה' מגיבה לש"ס: לא היה הסכם בבית שמש

ב'דגל התורה' פרסמו הצהריים תגובה לטענות של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי הם בגדו בציר עם ש"ס בכך שנכנסו לקואליציה: "לא הופר הסכם כי לא היה הסכם!" (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר 'דגל התורה' משה גפני (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

ב'דגל התורה' מגיבים הצהריים (שני) לטענות של יו"ר ש"ס אריה דרעי כי הסיעה הליטאית בגדה בהסכם בכך שחתמה על הסכם קואליציוני עם ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך.

בהודעה החריגה מכחישים ב'דגל' שנחתם הסכם עם ש"ס בנושא: "לצערנו אנחנו נאלצים להגיב על טענות להסכמים או מחוייבויות כאלה ואחרות שלא היו ואשר נטען שמונע מדגל התורה להכנס לקואליציה בבית שמש.

"ההסכם היחיד שהיה בבית שמש הוא הסכם משולש של כלל הסיעות החרדיות לתמיכה בראש העיר לשעבר ר' משה אבוטבול - הסכם שלצערנו הופר.

"דגל התורה וסיעת ש"ס שפעלו לפי ההסכם מצאו עצמם במצב אחר - ללא הבנות והסכמות מול ראשת העיר שנבחרה ובנחיתות פוגענית כלפי ציבור הבוחרים. בעקבות כך ננקטו מספר פעולות משותפות בין דגל התורה לש"ס בנושא הכניסה לקואליציה".

ח"כ מליכאלי במתקפה נגד 'דגל התורה'

לדברי 'דגל התורה': "גם במו"מ סביב כניסת דגל התורה לקואליציה היו הסיעות מתואמות באותו ציר הזמן, ומשהתברר כי היו הבטחות ומחוייבויות בין השאר גם בעניין תפקידים הבכירים למפלגות האחרות מצאו לנכון סיעות דגל התורה וש"ס כל אחד בנפרד שלא להכנס לקואליציה.

"לאחר הקמת הקואליציה ולאחר זמן הוחלט על ידי רבני דגל התורה לאור ההבנות אליהם הגיעו להשתלב בקואליציה העירונית מבלי לגרוע או לקחת דברים או תפקידים שהיו מיועדים לסיעת ש"ס במהלך המו"מ".

"דגל התורה מכבדת ההסכמים במקומות עליהם היא חתומה ואף מעבר לכך", הדגישו בסיעה הליטאית.

כזכור, אתמול תקף יו"ר ש"ס דרעי את 'דגל התורה' ובהודעה שיצאה מטעמו נכתב: "תנועת ש"ס רואה בחומרה רבה את התנהלות דגל התורה בבית שמש, אשר הפרה באופן בוטה את הסיכומים עמנו וניהלה בחשאיות מו"מ לכניסה לקואלציית בלוך, חרף כל ההתנגדות שהביעה כביכול".

דרעי הדגיש כי: "יובהר, שבמהלך כל התקופה האחרונה, הוצע לש"ס כל התפקידים שהוצעו לדגל התורה ואף יותר מכך, אך לאור בקשת דגל התורה שנומקה בשל 'ענייני הדת' דחתה ש"ס את ההצעות ונשארה נאמנה לשיתוף הפעולה. זאת ועוד, גם כשנפוצו שמועות שדגל התורה מנהלים מו"מ מאחורי גבנו, הם דאגו להכחישם".

"השבוע התברר כי היו אמת בשמועות, ודגל התורה אכן נהגה בכפל פנים, ובגדה באמון שנתנו בה. למעשה חמור זה יהיו השלכות בעתיד", נכתב בהודעה החריפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר