צפו בראיון ל'כיכר השבת'

שמוליק גרינברג משיב להאשמות: 'בגידה בש"ס? ממש לא'

אחרי שדגל התורה בבית שמש 'חטפה' מכל הכיוונים בעקבות כניסתה לקואליציית עליזה בלוך, ראשת העיר, מנסה בכיר הסיעה שמואל גרינברג להשיב לטענות הקשות - כולל של תנועת ש"ס. צפו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ביקורת רבה נמתחה על דגל התורה בבית שמש, על כניסתה לקואליציה של ראש העיר עליזה בלוך, זאת לאחר שעמדה על דעתה כי "נושאי דת" הם אלו שמעכבים את כניסתה לקואליציה, וכן מצד ש"ס שהאשימה אותה בהפרת הסיכום איתה ובבגידה.

כעת נעמד נציגה הבכיר של המפלגה בעיר, שמוליק גרינברג מול מצלמות 'כיכר השבת', ומשיב בראיון מיוחד על שלל הטענות הנוקבות.

"מה קרה פתאום שנכנסתם?"

גרינברג: "אנחנו הכי טובים במה שאנחנו עושים. התנהלנו חודשיים מול ראש העיר בלוך, ומה שהכריע - אלו נושאי הדת. התקיימו פגישות של רבנים מהציונות הדתית עם רבנים חרדים, בהם הגיעו להבנות שעוגנו על ידה. מהרגע שהנושאים נפתרו, הדרך הייתה סלולה לקואליציה".

לשאילה אלו הבטחות קיבלו, שפתרו את נושאי הדת שמנעו עד כה את כניסת המפלגה לקואליציה, משיב גרינברג: "יש סעיף בהסכם - שמירה על הסטטוס קוו. זו כותרת, אנחנו לא יודעים מה מסתתר מאחורי זה. אז ירדנו לפרטים, ניתנו תשובות, וכשהכל נפתר, ישבנו וליבנו את הנושא".

חתימת ההסכם בין 'דגל' לראש העיר בלוך (באדיבות המצלם)

על הביקורת מצידה של ש"ס על ה"בגידה", מגיב גרינברג: "לא היה דיבור שנלך יחד עם ש"ס. התאחדנו ביחד, כדי להעלות דברים במשותף בישיבות המעוצה, אבל לא היה סיכום מראש שאנחנו הולכים ביחד. פעלנו בכל כוחנו ביחד, אבל ללא הסכם".

"ישבנו עם ראש העיר, וביקשנו שיכניסו גם את ש"ס. הם מרכיב חשוב בקואליציה. הם יהיו בקואליציה במוקדם או במאוחר", בטוח גרינברג.

על הקרע הפנימי לכאורה בתוך דגל התורה, בינו לבין משה מונטג, עמיתו - שפרש, אומר גרינברג: "לא יודע מה התדרוכים... אנחנו סיעה אחת, שמאוחדת יותר מכל סיעה אחרת".

"הצבענו כולם פה אחד בעד כניסה לקואליציה. אלא מה, היו וויכוחים. אך בצורה מסודרת ומתואמת, הגענו יחד עד למבחן התוצאה, כאשר ארבע אצבעות של דגל התורה הורמו בעד כניסתה של המפלגה לקואליציה".

צפו בראיון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר