הפיגוע בתחנה מרכזית

המחבל הובא לבית משפט אחר - והדיון נדחה 

אשר אלמליח, המאבטח שנפצע קשה בפיגוע בתחנה מרכזית בירושלים, ציפה לפגוש את המחבל שדקר אותו, אך בשל טעות של השב"ס, המחבל נלקח לעיר אחרת והדיון נדחה (חדשות)

אשר אלמליח בביהמ"ש, היום (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

אשר אלמליח, נפצע בשנה שעברה באורח קשה, בעת ששימש כמאבטח בתחנה המרכזית בירושלים, במהלך פיגוע דקירה שביצע המחבל יאסין אבו אלקרעה, תושב הכפר טולוזה.

היום (שלישי) התייצב אלמליח לדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים, כדי להעיד בשלב הטיעונים לעונש של המחבל שניסה לרצוח אותו, אך תקוותו לפגוש את המחבל שדקר אותו, לא התגשמה, בגלל טעות של שירות בתי הסוהר.

עד מהרה התברר כי השב"ס שלח בטעות את המחבל לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, מה שהביא לדחיית הדיון שייערך ביום רביעי בשבוע הבא.

הרגע בו אשר נדקר בידי המחבל (צילום: מצלמת אבטחה)

אלמליח אמר לכלי התקשורת בבית המשפט: "אני מקווה שיתנו לו את המקסימום, ניסיון רצח. הסכין חדרה לי לחזה ופגעה לי בלב. כתוצאה מכך השתנו לי דברים ובהם דופק מהיר שעדיין לא עוזב אותי, קצת מגבלות פיזיות ועוד".

כזכור, אלמליח פונה במצב קשה מאוד לבית החולים תוך שהוא נמצא בסכנת חיים בעקבות הפיגוע. בחסדי שמים, לאחר מספר שבועות, התאושש ושוחרר לביתו.

נגד המחבל הוגש כתב אישום על ניסיון לרצח וכניסה לישראל בניגוד לחוק. בכתב האישום נטען, כי המחבל החליט לרצוח כמה שיותר יהודים בירושלים, להיהרג במהלך האירוע ולהפוך ל"שהיד", בעקבות הכרת נשיא ארה"ב טראמפ בירושלים כבירת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר