ירושלים

נדחתה העתירה נגד ההקצאה ל'פלג הירושלמי' ברוממה

ביום חמישי האחרון נערך דיון בבית המשפט בעתירה שהוגשה נגד ההקצאה ל'פלג הירושלמי' בשכונת רוממה בירושלים, בסיומו החליט השופט למחוק את העתירה (חדשות, חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ליאון ואפשטיין. ארכיון (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

סיעת 'בני תורה' בירושלים של 'הפלג הירושלמי' הצליחה, כזכור, להשיג כמה הקצאות בקדנציה הקודמת, ברוממה, ברמות א', בנוה יעקב וברמת שלמה.

ב'פלג הירושלמי' חששו כי ההקצאות יבוטלו באמצעות עתירות שונות ועיריית ירושלים בראשות משה ליאון לא תאבק לטובתם בבית המשפט מול העתירות מה שהביא את חיים אפשטיין להיכנס לקואליציה.

מתברר כי העתירה הראשונה נגד אחת ההקצאות לא צלחה וזאת בזכות התערבות העירייה. מדובר בבניין בן ארבע קומות שיבנה מעל גני ילדים בשכונת רוממה, כאשר ההקצאה ניתנה לשלושה - קומה ל'בני תורה', קומה לקהילת הרב טמפלר - 'קהל חסידים לתורה ולתפילה', וקומה אחת לעמותת 'אחוזת עולם - רוממה'. מי שייצג את 'הפלג הירושלמי' היה עו"ד דודי הלפר.

'אחוזת עולם' הגישו עתירה נגד ההקצאה לבית הכנסת של 'הפלג', שלטענתם יפריע לפעילותם.

ביום חמישי האחרון התקיים הדיון בבית המשפט, כאשר כל הנתבעים בעתירה, שתי העמותות האחרות ועיריית ירושלים, הביעו התנגדות לביטול ההקצאה.

הדיון היה קצר ומהיר, כאשר השופט, סגן הנשיא יורם נועם, המליץ לעותרים למשוך את עתירתם, כשהוא רמז להם שאין לעתירה סיכוי להתקבל.

לאחר מכן ניתן פסק הדין כשהשופט מודיע שהוא מוחק את העתירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר