רכבו של יהודי שנכנס לכפר ערבי נשדד

המשטרה מזהירה מפני קניות בכפרים הערבים אך רבים מתעלמים מהאזהרות וממשיכים להיכנס לכפרים הערביים. אחד מהם שילם היום ברכבו שנחטף ממנו בכפר (צבא ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: STR)

שוב קניות בכפר ערבי עלו ביוקר: תושב קדומים עצר לקניות בכפר פונדוק הערבי שבשומרון. פלסטיני נכנס לרכב וברח בנסיעה לחג'ה. התושב ניתלה על הרכב בניסיון לסכל את הגנבה, אך ללא הצלחה, בעל הרכב נאסף ע"י תושב נוסף שעבר במקום וקלט את האירוע כשהוא קורה.

אלי סלקמן, האיש שהביא לסיומו של האירוע בשלום, שיחזר את שאירע בראיון בערוץ 7: "האירוע החל לאחר שככל הנראה ערבי שעלה לתוך הטנדר של תושב קדומים נתן ברהני ניסה לגנוב אותו. נתן הבין שהוא מנסה להשתלט לו על הרכב וככל הנראה הוא היה באותו זמן על הארגז אז הוא נתלה על הרכב מאחורה. נתן נתפס על הרכב כשהחוטף נוהג לכוון הכפר חג'ה. לפי דעתי הערבי ניסה לגנוב את הרכב ונתן ניסה לעצור את זה".

"הייתי באותו מקום בכפר פונדוק ליד קדומים, ואז אני שומע צעקות, חטפו אותו חטפו אותו. אני נושא נשק ואמרתי לעצמי שאני אראה מה קורה, נסעתי אחריו ונכנסתי לתוך הכפר חג'ה, ואז אחרי קילומטר בתוך הכפר אני רואה אותו זרוק בצידי הדרך. הוא כנראה קפץ מהרכב", סיפר סלקמן.

"חיכיתי איתו עד שכוחות הביטחון הגיעו, האירוע הסתיים בשלום עם פחות רכב. את הרכב לא הצלחנו להציל אבל נתן ניצל. כרגע הוא מתוחקר בתחנת המשטרה. עדיין מוקדם להפיק לקחים המשטרה בוודאי תפיק אותם", סיפר סלקמן.

בכפר פונדוק אירע לפני כשנה וחצי מקרה דומה תושב כפר סבא כבן 70 שנכנס לפונדוק, כדי לבקר אצל רופא שיניים. כשיצא, ערבים חסמו את רכבו, הוציאו אותו מהרכב, הכו אותו ונמלטו עם רכבו.

המותקף התקשר לקרובת משפחתו שהביאה אותו לתחנת דלק סמוך לקרני שומרון שם קיבל טיפול רפואי לאחריו פונה להמשך טיפול בבית חולים מאיר בכפר סבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר