פוזל לקול החרדי

הירש הבטיח בנאום הבחירות הראשון: 'נציג חרדי ברשימה'

"אני מקווה שיהיה יותר מנציג חרדי אחד ברשימה לכנסת", כך התחייב יו"ר מפלגת 'מגן' תא"ל במיל' גל הירש • פרסום ראשון: הירש פנה ליהודה משי זהב אך נענה בשלילה • עיקרי הנאום (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

תת אלוף במיל' גל הירש, מי שנבחר לשמש כמפכ"ל המשטרה ונפסל בשל חקירה שנפתחה נגדו ועד כה לא נסגרה, הכריז הערב (שני) על הקמת מפלגתו 'מגן', והבטיח נציג חרדי ברשימה לכנסת: "אני מקווה שגם יותר מאחד", התבטא למצלמת 'כיכר השבת' בסיום נאומו.

ל"כיכר השבת" נודע כי הירש פנה לאחרונה ליו"ר זק"א יהודה משי זהב בבקשה שיצטרף למפלגתו ויזכה למקום ריאלי ברשימה, אך זה השיב בשלילה בטענה כי הוא מעוניין להמשיך בפעילות בזק"א.

"יהיה לנו ברשימה מנהיג חברתי חרדי" הבטיח הירש בנאומו הראשון כפוליטיקאי ואמר: "כל מי שיושב כעת בבית ושואל את עצמו "מי הם האלמונים של רשימת מגן"?- אני מבקש מכם שתזכרו ותגידו לעצמכם: "האלמוני הוא אני"! הרי כל אחד מכם הוא עולם ומלואו ופרט קטן במערכת, אנחנו רוצים שתרגישו בבית , בטוחים ומלאי תקוה. כי מדינת ישראל היא מדינה בהקמה , כולנו שותפים בבנייתה ולכולנו מגיע בה חלק".

הירש הצהיר כי היעד שלו הוא המשרד לביטחון פנים: "אני עם כל הניסיון הביטחוני וגם החברתי אשאף לכהן מבממשלה הבאה בתפקיד החשוב של השר לביטחון הפנים. כי זהו תפקיד בטחוני-חברתי מן המעלה הראשונה. כשאהיה השר לביטחון פנים אדאג לכם משם. הרי כוחות ביטחון, הצלה וחירום הם ערובה לחיי כולנו .

"המשטרה היא ארגון חברתי במיוחד, זהו גוף שחשוב לכולנו שמשפיע על חייו של כל אזרח. לצערנו, בשנים האחרונות הגוף הזה, החשוב כל כך לכולנו, הוא ארגון במצוקה, חבול ושפוף. משרתים בו נשים וגברים מצוינים, אנשים טובים העושים מלאכתם קודש".

במסר לפרשיות ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הירש: "בעיני, כל עוד המישהו לא הורשע הוא לגיטימי וחוקי. עומדת לו חזקת החפות ואתם יודעים שאני יודע אישית על מה אני מדבר כשמדברים על הדלפות ומשפטי שדה בתקשורת וברשת".

לדבריו: "כן, אני ביטחוניסט ואנחנו מפלגת ימין מדיני-בטחוני אבל כיום המערכה על הבית אינה מתרחשת רק לאורך גבולות המדינה או מעבר להם- הקרב על הבית נמצא היום בתוך הבית, כדי שכל אחד ירגיש כאן כמו בבית..".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר