נהגים, שימו לב

ראשל"צ: מורי הנהיגה פתחו מלשינון תנועה

מורי הנהיגה בעיר ראשון לציון הקימו 'קו מלשינון' ויחלו לדווח על עבירות תנועה של נהגים. במסגרת הניסוי - 120 מורי נהיגה הפכו ל'משקיפי תנועה: "אנחנו לא מלשינים" (תחבורה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: פלאש 90)

מורי הנהיגה בעיר ראשון לציון פתחו 'קו מלישנון' והם יחלו לדווח על עבירות תנועה בזמן אמת: "אנחנו לא מלשינים, פעם היו מגיבים לי באיומים".

על פי הדיווח ב'ישראל היום', מדובר בניסוי ראשון מסוגו שהחל בעיר, ובמסגרתו 120 מורי נהיגה הפכו ל"משקיפי תנועה", שמדווחים על מפגעים ומסייעים למנוע תאונות.

מורי הנהיגה, המבלים את רוב היום בנסיעה בכביש, מעבירים את הדיווחים השוטפים בקבוצת ווטסאפ ייעודית שהוקמה, והדיווחים מועברים מיידית למוקד העירוני ומטופלים על ידי מטה הבטיחות.

העיתונאי שלומי דיאז דיווח בעיתון כי הרעיון הוא פרי שיתוף פעולה של מטה בטיחות בדרכים בראשון לציון, בראשותו של ישראל סלע, והעמותה לקידום תרבות הנהיגה ראשון לציון, המאגדת את מורי הנהיגה. המיזם, שהחל עם מורי נהיגה ספורים, צמח במהרה ומונה כיום כבר 120 מורי נהיגה, המספקים מדי חודש מאות דיווחים בזמן אמת ומסייעים למנוע תאונות דרכים ונפגעים.

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך: "מדובר ביוזמה מדהימה, שממחישה את החשיבות של שילוב גורמים אזרחיים במלחמה בתאונות הדרכים. אין צורך בתקציבים מיוחדים, הכל נעשה בהתנדבות ומתוך כוונה טובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר