צוברים ומרוויחים:

הטבות חסרות תקדים למצטרפי "FLY CARD" כרטיס האשראי של אל על

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מעניק מתנת הצטרפות מוגדלת למצטרפים ל- FLY CARD כרטיס האשראי של אל על, 100 נקודות הנוסע המתמיד באמצעותן תוכלו להזמין כרטיסי בונוס לחופשה הבאה שלכם למגוון יעדיי אל על ואף להוזיל את עלות כרטיסי הטיסה באמצעות הנקודות. (תיירות, שווקי)

כיכר בשיתוף אל על | כיכר השבת |
כרטיס האשראי "FLY CARD" של מועדון הנוסע המתמיד (צילום: יחצ)

כרטיס האשראי "FLY CARD" של מועדון הנוסע המתמיד של אל על מעניק הטבות מעולם התעופה, בילוי ופנאי ואף בעולמות הצרכנות והקמעונאות, ומקנה צבירה אוטומטית של נקודות הנוסע המתמיד ביחס ההמרה המשתלם ביותר בישראל: 1 נק' הנוסע המתמיד על כל 250 ש"ח בכל רכישה באמצעות כרטיס האשראי.

נקודות הנוסע המתמיד הפכו בשנים האחרונות לסוג של מטבע באמצעותו אפשר לרכוש כרטיסי בונוס, להוזיל כרטיס טיסה, שהיה במגוון בתי מלון, ביטוח נסיעות לחו"ל, השכרת רכב, רכישה בדיוטי פרי במטוס, מופעים, מסעדות ובעוד מגוון רחב של עולמות בהן תינתן הטבה משמעותית לחברי המועדון. בנוסף, מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD יכולים לצבור יותר נקודות, מעבר לצבירת הבסיס במגוון רחב של רשתות כמו: מחסני חשמל, שקם אלקטריק, צומת ספרים, ACE ועוד.

ארבע שנים מאז השקתו, כרטיס האשראי פליי קארד של מועדון הנוסע המתמיד של אל על, צומח במהירות ועומד על יותר מ-310 אלף כרטיסים. מחזור העסקאות בפליי קארד עומד על למעלה מ- 25 מיליארד שקל בשנה. מאז השקת הכרטיס, הרחיב מועדון הנוסע המתמיד את שיתופי הפעולה ואת מגוון ערוצי הצבירה ומימוש הנקודות מחוץ לעולם התעופה ויצר מטבע נאמנות בעל ערך רב ללקוחות.

בכרטיס מתאפשרת צבירת נקודות גם בתשלום למוסדות מדינה כמו חברת החשמל וחברת הדואר, כאשר חישוב הצבירה משתנה ועומד על 500 שקלים עבור כל נקודה, במקום 250 שקלים בעסקה רגילה שאינה תשלום למוסד מדינה.

כרטיס האשראי פליי קארד לוקח את היתרונות הבולטים מכל עולמות ההטבות הנהוגים היום בשוק, ומעניק ללקוח ערך מוסף אמיתי ואינטרס חד משמעי להגביר את נאמנותו לאל על וליהנות מהטבות מגוונות.

להצטרפות לחצו>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר