החרדים - שותקים

איווט ליברמן בהסתה מטורפת: רוצחי חמאס = לומדי תורה

אין לו גבול: אביגדור ליברמן מכריז מלחמה על לומדי התורה הקדושה, כשהוא עורך השוואה בינם לבין רוצחי ארגון הטרור חמאס, בסרטון של תעמולת בחירות לישראל ביתנו. החרדים - שותקים. צפו (ארץ)

ישי כהן ואבי רבינא | כיכר השבת |
הסרטון המסית (צילום: ישראל ביתנו)

כשמפלגתו על גבול אחוז החסימה, ובניסיונו הנואש לשרוד את מערכת הבחירות, יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן מאבד את הבלמים, ויוצא להסתה פרועה נגד החרדים.

'ישראל ביתנו' מפרסמת בצהריים (שלישי), שעות לאחר הפוגרום בבית הכנסת בשכונת קריית יובל בירושלים, סרטון בחירות חדש, מלא שנאה כנגד הציבור החרדי, שעורך השוואה ברורה וחד משמעית בינו לבין רוצחי ארגון הטרור חמאס.

ח"כ ליברמן (צילום: Miriam Alster/Flash90)

סרטון התעמולה החדש מציג ליברמן את תמונותיהם של מחבלי חמאס מרצועת עזה, לצד תמונות של כנס רבנים ספרדים נגד "חוק הגיוס" והפגנה בענין מול לשכת הגיוס בירושלים.

גם בכיתוב משווה ליברמן בין החרדים לבין רוצחי חמאס: "זה לא משנה אם אתה נכנע למי שמרים נשק או או למי שלא מוכן להרים נשק. כניעה היא כניעה. עוצרים את העברת הכספים לחמאס, מעבירים את חוק הגיוס של ליברמן".

גפני, דרעי וליצמן (צילום: אלכס קולמויסקי, יעקב כהן ויונתן זינדל - פלאש 90)

יודגש, כי עד כה בוחרים ראשי המפלגות החרדיות אריה דרעי - הנחשב לחברו הקרוב של ליברמן - משה גפני ויעקב ליצמן, להתעלם, ולא להגיב להסתה הקשה כנגד הציבור החרדי.

במפלגות החרדיות טוענים, כי תגובה שלהם בענין, רק עשויה לחזק את כוחה של 'ישראל ביתנו'.

עם זאת, ל"כיכר השבת" נודע, כי חברי הכנסת של דגל התורה מתכנסים כעת בבני ברק לקראת הבחירות, יחד עם עסקניהם שבתי מרקוביץ ומנחם שפירא. ודנים בין היתר בשאילה האם וכיצד להגיב להסתה של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

הפוליטיקאי החרדי היחיד שמיהר להגיב להסתה המכוערת, הוא יו"ר 'יחד' אלי ישי. "תתבייש לך איווט ליברמן! לדבר על 'כניעה' ליהודים חרדים בהשוואה ל'כניעה' למחבלי חמאס?!", הוא תהה.

"בניסיון לקושש קולות מהציבור אתה שובר שיאים של ציניות וחוצפה. עם ישראל מאס בשיח הזה, מאס בהסתה ובפילוג", הוסיף אלי ישי.

לדבריו, "המראות הקשים שראינו הבוקר בחילול בית כנסת, הם תוצאה של כניעה להסתה שאתה ומפלגתך מסיתים כנגד הציבור הדתי והחרדי. אלף גינויים שתגנה על חילול בית הכנסת לא יסתירו את פרצופך האמיתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר