חנוכת הבית

באורח נדיר: האדמו"ר מגור דיבר בפני הציבור • צפו

כ"ק האדמו"ר מגור השתתף במשך שעה וחצי במעמד חנוכת הבית לת"ת החדש של חסידות גור בבורו פארק, ובאורח נדיר נשא את ברכתו מול אלפי המשתתפים • צפו בתיעוד (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

כ"ק האדמו"ר מגור השתתף אתמול (שני) במעמד חנוכת הבית לת"ת החדש של חסידות גור בבורו פארק שנערך באולם במונסי, סמוך למעונו הזמני.

האדמו"ר נכח במעמד כשעה ומחצה ובמהלכה נישאו נאומים, בהם של מנהל ת"ת גור בירושלים, הרב חיים פומרנץ, שנשלח ע"י האדמו"ר בתקופה האחרונה, ללוות מקרוב את התפתחות הת"ת החדש מעבר לים.

האדמו"רים מגור וסקווירא, אמש

מי שהפתיע בהשתתפותו, היה האדמו"ר מסקווירא, שהופיע יחד עם כמה מבניו - שאף נותרו גם לאחר שאביהם עזב - במרכז האירוע, ושוחח ממושכות עם האדמו"ר מגור במהלך המעמד. יצוין, כי בין שני האדמו"רים שוררים יחסי קרבה והערכה הדדית מזה שנים רבות.

בשיאו של המעמד נשמעה ברכת קדשו של הרבי, שבאורח חריג לא העבירה באמצעות מי מנאמניו, אלא אמר את הדברים במיקרופון מול אלפי המשתתפים.

האדמו"ר מגור עם האדמו"ר מסקווירא, אמש

בדבריו אמר הרבי: "רציתי לברך את כל הציבור. כתוב בחז"ל 'עשה למען תינוקות של בית רבן' זו החשיבות הכי גדולה שיכולה להיות, שה' יעזור שכל אלו שנמצאים כאן ואלו שאינם פה, יהיה להם נחת מהילדים, שלכולם יהיה מה שהם צריכים, כל אחד מה שהוא צריך, שניוושע".

במעמד השתתפו גם שני בניו של הרבי הרה"צ נחמיה אלתר והרה"צ שלמה צבי אלתר.

מסעו של הרבי מגור לארה"ב נכנס כבר לשבוע הרביעי, לאחר שאת השבת הראשונה עשה הרבי במנהטן, הרי שהשבת השנייה, שבת שירה, נערכה בבורו פארק בהשתתפות אלפי החסידים מהאזור.

האדמו"ר מגור בשמחת בית סאטמר, הערב

את השבת האחרונה עשה הרבי במונסי עם בני המשפחה המצומצמת וכמה מקורבים. במוצאי השבת השתתף הרבי בשמחת שבע ברכות לנכדו של הנגיד יצחק שפירא מלונדון-ת"א.

בשעות האחרונות השתתף האדמו"ר מגור בשמחת בית סאטמר.

בשבע ברכות לנכד הנגיד יצחק שפירא
בשבע ברכות לנכד הנגיד יצחק שפירא
בשבע ברכות לנכד הנגיד יצחק שפירא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר