גזר הדין

4.5 שנים למחבל שהפיל בלוק על יהודי בי-ם

בית המשפט גזר 54 חודשי מאסר על המחבל שהפיל לבנה על צעיר יהודי בעיר העתיקה בירושלים. זאת בנוסף לעשרת אלפים ש"ח פיצויים. העונש ניתן במסגרת הסדר טיעון (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בית המשפט המחוזי ירושלים, באמצעות השופט אברהם רובין הרשיע את המחבל מחמד ראזם בביצוע עבירה של חבלה חמורה וזאת במסגרת הסדר טיעון. ביהמ"ש גזר על הנאשם 54 חודשי מאסר בפועל ומאסר על תנאי, וכן פיצוי למתלונן על סך 10,000 ש"ח.

על פי האמור בכתב האישום, לפני כשנה, ביום 11.1.18 חזר צעיר יהודי לביתו שבעיר העתיקה, ובסמוך אליו נטל הנאשם אבן גדולה שהייתה במקום וזרק אותה לעבר המתלונן ממרחק קצר ומגובה של כארבעה מטר. האבן פגעה בראשו של המתלונן אשר נחבל בראשו פציעה קלה ונפל ארצה.

על פי כתב האישום, הצעיר היהודי נזקק לתפרים בראשו בלבד זאת לאחר שבמשך תקופה חשש מאד לחייו בשל איומי הערבים בעיר העתיקה והסתובב כשמתחת לכובעו קסדת פלסטיק.

עוד חיים בלייכר מארגון 'חוננו' שליווה את הפצוע אמר בעת הרשעתו: "מחבל שהורשע בגרימת חבלה חמורה ניסה לרצוח את מרשי אך ורק בשל היותו יהודי. אנו מודים לרשויות החוק המשטרה והפרקליטות על כך שתפסו את המחבל והביאו להפללתו, אך לצערנו המחבל לא הואשם והורשע כפי שהיה ראוי בניסיון לרצח ממניע לאמי גזעני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר