בעקבות התיעוד?

גניבת היהלומים: תשעה זרים עוכבו בגבול מצרים

יום לאחר שנגנבה מזוודת יהלומים בעיצומה של התערוכה הבינלאומית בבורסה ברמת גן, נתפסו בגבול מצרים תשעה אזרחי ארצות דרום-אמריקה שנחשדו במעורבות במעשה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
תערוכה בבורסת היהלומים בר"ג. אילוסטרציה, למצולם אין קשר לכתבה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

התפתחות בגניבת היהלומים: יום לאחר שאלמוני גנב מזוודת יהלומים מתוך מתחם בורסת היהלומים ברמת גן, נתפסו תשעה חשודים במעבר הגבול.

כזכור, שלשום (שני) הצליח צעיר לעזוב את המתחם, בו התקיימה תערוכה בינלאומית, כשבידיו מזוודה עם יהלומים וכסף בשווי מאות אלפי שקלים. לדיווח ב'כיכר השבת' צורף גם תיעוד בו נצפה הגנב במעשה.

הדבר היכה בהלם את הסוחרים במקום, ואת קנייני היהלומים שתהו כיצד התבצעה הגניבה בקלות כה רבה, תחת אפם של המאבטחים, ובזמן תערוכה גדולה כל כך.

כעת, בתום פעילות של חוקרי המשטרה ובקרת הגבולות, נלכדו אמש (שלישי) בגבול עם מצרים תשעה חשודים, שעל פי ההשערות מעורבים במעשה הגניבה ובסיוע לו. תשעת המעוכבים הם כולם אזרחי ארצות דרום-אמריקה.

התשעה הושמו במעצר, שהוארך בשבעה ימים. על יתר פרטי החקירה, הוטל צו איסור פרסום.

תיעוד הגניבה (צילום: באדיבות "אנשי הדממה")

בהודעה שהופצה בקרב עובדי הבורסה נכתב: "חברות וחברים יקרים, הותר לפרסום כי נתפסה החוליה החשודה בגניבת מזוודה עם יהלומים מתערוכת היהלומים הבינלאומית בבורסה כבר ביום שלישי. החוליה נתפסה בגבול מצרים. זאת הודות למערך האבטחה של הבורסה שהזעיק בזמן אמת את המשטרה ומסר לה את תמונתו של אחד החשודים.

"תוך דקות מרגע הדיווח על היעלמות התיק ביום שני, נבדק האירוע על-ידי צוות האבטחה של הבורסה וכל הפרטים הרלוונטיים לאירוע הועברו למשטרה שפתחה מיד בחקירה, וכן לבקרת הגבולות.

"אנו מברכים על הפעולה של כוחות הביטחון, ועל שיתוף הפעולה של הבורסה עם משטרת ישראל ובקרת הגבולות, שהוביל למציאתם המהירה של החשודים. מערך האבטחה של הבורסה הוא מהטובים בעולם וימשיך לעשות את כל הנדרש כדי לשמור על ביטחונם ורכושם של חברי הבורסה והקניינים ועל היהלומים והתכשיטים", נמסר מטעמו של נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש.

תערוכה בבורסת היהלומים בר"ג. למצולם אין קשר לכתבה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר