צפו

הקיוסק המפורסם באלעד נשדד לעיני בעליו

"אנחנו מהשב"כ" - כך, בחוצפה, ענו שלושה גברתנים לשאילתה של בעלת קיוסק באלעד, תוך שהם מורים לה להסתלק מהאזור, ואז שדדו את תכולת החנות • צפו (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תיעוד השוד (צילום: מצלמות אבטחה)

הקיוסק של חגי, מה'מוסדות' הוותיקים והמוכרים בעיר אלעד נשדד באישון לילה, וסחורה בשווי עשרות אלפי שקלים נגנבו מתוכו על ידי שלושה שודדים - שגם נוכחותה של בעלת המקום לא הפחידה אותם.

האירוע החל בשעה 1:00 לפנות בוקר, כאשר שלושה רעולי פנים הגיעו למרכז המסחרי 'יהלום', ברחוב שמאי בעיר, והחלו לסרוק את המקום.

אשתו של בעל הקיוסק, שגם עובדת בו ועוזרת לבעלה בניהול העסק, עברה במקרה באותה שעה סמוך לחנות, וכשהבחינה בשלושת הגברים מסתובבים באזור בצורה מעוררת חשד, יצאה מרכבה ושאלה למהות עיסוקם במקום.

הפורצים, בתשובה חצופה, ענו לה "אנחנו מהשב"כ" - ואף הורו לה והתריעו בה להסתלק מהאזור באופן מיידי.

רק לאחר דקות ארוכות של סריקת השטח וביצוע תצפיות, על מנת לוודא שאין משטרה בסביבה, ניגשו השלושה לתריס המוגף והנעול, ותוך שניות אחדות פרצו אותו וחדרו פנימה עם שק ענק המשמש לנשיאת חצץ, תוך כדי שהם מעמיסים לתוכו 'פאקטים' של סיגריות וסחורות יקרות ערך נוספות.

הסיפור לא נגמר בכך: בעלת המקום, שצפתה בעיניים כלות בשוד המתרחש מול עיניה, ביצעה מרדף אחרי הגנבים, תוך כדי שהיא מצלמת את רכבם ומנסה לקרוא לעזרת המשטרה - שאכן הגיעה למקום תוך זמן קצר, אך השודדים הספיקו בינתיים להיעלם.

בעל החנות חגי בנגו, איש עסקים מוכר וידוע באלעד ובעליהם של שני קיוסקים בעיר, אומר ל'כיכר השבת': "אני מודה לה' שהנזק הסתכם רק ברכוש ולא נגרם נזק בנפש".

"אני סומך על חוקרי המשטרה שיעשו את עבודתם נאמנה, אך ככל הנראה השודדים היו מקצוענים - ואין לנו הרבה למה לצפות", סיים ה'קיוסקאי' בצער.

צפו בתיעוד השוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר