הספירה לאחור

עוד חודשיים: ה"גוגל פלוס" יתחיל להימחק

ענקית הטכנולוגיה גוגל הודיעה ללקוחותיה כי החל מהשני לאפריל תתחיל החברה למחוק את חשבונות הגוגל פלוס של המשתמשים בדרך להורדת השירות לגמרי מהאוויר (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הניסיון הכושל של גוגל להתחרות ברשת החברתית של מארק צוקרברג מסתיים בקול דממה חלושה ודקה במיוחד לאחר שהרשת לא הצליחה להתרומם ולהביא את המשתמשים של גוגל לעשות בה שימוש משמעותי.

"בדצמבר 2018 הודענו שהחלטנו לסגור את הגרסה של Google+‎ לצרכנים באפריל 2019 עקב שימוש מועט ואתגרים בתחזוקת מוצר מוצלח שיעמוד בציפיות של הצרכנים", מסרה החברה בהודעה שנמסרה בתוספת הוראות כיצד להוריד את התכנים האישיים במידה ויש בחשבון.

"ב-2 באפריל, חשבון Google+‎ שלך וכל דף Google+‎ שיצרת ייסגרו, ואנחנו נתחיל למחוק תוכן מחשבונות Google+‎ של צרכנים. תמונות וסרטונים מ-Google+‎ שנמצאים בארכיון האלבומים ובדפי Google+‎ שלך יימחקו גם הם. ניתן להוריד ולשמור את התוכן, אך יש לעשות זאת לפני חודש אפריל. לתשומת ליבך, תמונות וסרטונים שגובו בתמונות Google לא יימחקו", מסבירים אנשי גוגל בהודעה.

על פי גוגל, תהליך מחיקת התוכן מחשבונות Google+‎ לצרכנים, מדפי Google+‎ ומארכיון האלבומים יימשך כמה חודשים, והתוכן עשוי להישאר במשך הזמן הזה. לדוגמה, ייתכן שמשתמשים ימשיכו לראות חלקים מחשבון Google+‎ שלהם דרך יומן הפעילות, וייתכן שתוכן מסוים ב-Google+‎ לצרכנים יישאר גלוי למשתמשי G Suite עד שגרסת Google+‎ לצרכנים תימחק.

כבר מ-4 בפברואר, לא יתאפשר עוד ליצור פרופילים, דפים, קהילות או אירועים חדשים ב-Google+‎. במקביל יימחקו כל התגובות ברחבי הרשת שהוספו באמצעות הגוגל פלוס.

כזכור, גוגל עשתה מאמצים רבים לקדם את השירות ואף הבטיחה כי תכנים שיפורסמו ברשת יזכו לקידום בגוגל, אך למרות זאת הרשת כשלה מהר מאד עם מספר משתמשים אמנם גדול בשל האוטומטיות של החשבון במקביל לחשבון הגוגל אבל עם מעט מאד פעילות אמיתית בתוך הדפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר