קמפיין ההסתה המביש

הרב רפאל זר עונה לליברמן: "בשביל מה לתת לנו רובים?"

קמפיין ההסתה המביש של ליברמן בו הוא משווה בין החרדים למחבלים, זוכה למענה מצד הרב רפאל זר, מגדול מחזירי התשובה, שתוהה מדוע לומדי התורה אינם נחשבים כמשרתים. צפו בתגובה (בארץ)

(צילום: קרבנו לעבודתך; תמונה: תומר נויברג - פלאש 90)


אביגדור ליברמן, יו"ר 'ישראל ביתנו', בחר בקמפיין מסית נגד החרדים, בו הוא משווה בין הציבור החרדי לבין המחבלים הערבים, זאת בניסיון לקושש קולות למפלגתו שנמצאת על גבול החסימה.

הגאון רבי רפאל זר, מגדולי מחזירי התשובה, התייחס באחד משיעוריו האחרונים לקמפיין המביש של ליברמן ותהה מדוע ליברמן רוצה לתת לחרדים - רובים, כאשר גם ככה החיילים לא משתמשים בהם.

"עושים ליצנות מלומדי תורה. מה? אנחנו לא משרתים את המדינה? כשאני לומד תורה - זה לא שירות? זה לא שומר את עם ישראל מכל מרעין בישין? מכל מיני חולאים, צרות וייסורין ומכאובים? כשיש לאנשים חולי, למי הם הולכים? מי מציל את הארץ הזאת, ממלחמות ומגזירות, אם לא התורה הזאת?", תהה הרב זר בפתח דבריו.

הרב זר סיפר כי "אם אני הייתי עושה חשבון כמה המדינה חייבת לי, היא היתה צריכה לקחת משכנתא. כמה בתים הצלתי, כמה רוצחים לא מסתובבים ברחוב - בגללי, אני יום ולילה לא בבית, רץ ומתרוצץ לעזור לעוד יהודי ועוד יהודי, אתם יודעים כמה עבריינים שהיו פראי אדם והיום ברוך השם הם צועדים בדרך המלך והקימו בתים של תורה ויש להם ילדים... אז מה? מה אנחנו לא עושים שירות?".

"מה יש לליברמן להציע, בבחירות? מצד אחד הוא מראה מחבלים ואומר 'נוריד להם את הרובים', מצד שני הוא שם חרדים ואומר 'ניתן להם להרים רובים', אנחנו בהשוואה... חסר לך למי לתת רובים?", תקך הרב זר, "אין לך מה לעשות עם החיילים שיש לך היום".

הרב זר הוסיף בחיוך: "גם אלה שיש להם רובים - זו ברכה לבטלה, הרי ממילא לא יורים איתם. אסור לירות שנאמר 'אל תירא ישראל'... אתה השתגעת? מה אתה יורה? אם הערבי ירה בך ואתה מת, עכשיו אתה יכול לירות... אלאור עזריה, ראיתם מה איתו, הרג מחבל, היה צריך לתת לו צל"ש, שמו אותו בכלא...".

"בשביל מה אתה רוצה לתת לנו רובים? בשביל מה תיתן לחרדים רובים? שתכניס גם אותנו לכלא?", שאל הרב זר על קמפיין ליברמן, "'תנו להם רובים', בשביל מה רובים? המשט התורכי הגיע לפה, ירו בהם כדורי צבע. ליצנות. אחרי זהש חררו אותם והביאו להם פיצויים, פיצוצים הייתי נותן להם. הכל ליצנות, הכל ליצנות, ועל מי באים לזרוק טיט ורפש - על אלה שיושבים ולומדים תורה, שלפחות עושים משהו עם עצמם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר