מתקפה חריפה

ח"כ בן צור: "דבריה של שקד גזעניים ומנותקים מהמציאות"

יו"ר סיעת ש"ס תוקף את יו"ר 'הימין החדש' איילת שקד שאמרה בראיון ל'כיכר השבת' כי מפלגתה היא "בית לחרדים העובדים": "דבריה גזעניים ומנותקים מהמציאות, מפלגת 'מרצ של הימין' (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
איילת שקד ויואב בן צור (צילום: אולפן 'כיכר השבת')

יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור יוצא הערב (שני) במתקפה חריפה נגד שרת המשפטים איילת שקד בעקבות דבריה באולפן 'כיכר השבת' כי מפלגתה, 'הימין החדש' היא בית עבור החרדים העובדים.

לדברי בן צור: "דבריה של השרה שקד גזעניים ומנותקים מהמציאות, לא זכור לי שהיא וחברה ל"ימין החדש" התייחסו אי פעם לתופעת חילולי השבת או נלחמו על הצביון היהודי. באשר למונח "חרדים עובדים", מדובר באמירה אומללה שהרי רבים בציבור החרדי מוכיחים הצלחה תעסוקתית יוצאת דופן חרף ההדרה מתפקידים רבים במשק, ואלו המקדישים את חייהם ללימוד תורה מבטיחים את המשך קיומנו וקיומה של השרה שקד".

שרת המשפטים איילת שקד באולפן 'כיכר השבת'

בן צור הוסיף ותקף את שקד: "טוב יהיה אם השרה שקד תילמד על הציבור החרדי בטרם תזמין אותו להצביע עבור מפלגת "מרצ של הימין" אשר היא ובנט הקימו".

כזכור, בראיון באולפן 'כיכר השבת' אמרה שקד: "אני רואה את 'הימין החדש' כבית לחרדים עובדים, כי גם השר בנט וגם אני משקיעים בזה הרבה. השר בנט נלחם - גם באקדמיה - בכדי לאפשר הפרדה, אנחנו מאמינים שכך אפשר לעודד את הציבור החרדי להשתלב בשוק התעסוקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר