'הבית היהודי'

מוטי יוגב ניצח; בן דהן בספק לכנסת הבאה

ח"כ מוטי יוגב ניצח בבירות הפנימיות במפלגת 'הבית היהודי', סגן השר אלי בן דהן נדחק למקום הרביעי הספק ריאלי • היו"ר תוקף את בנט ושקד • הרב ליאור: עוצמה רצה בכל מצב (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
היו"ר רפי פרץ, אמש (צילום: פלאש 90)

דרמה ב'הבית היהודי': ח"כ מוטי יוגב ניצח אמש (שני) בבחירות הפנימיות במפלגה, סגן השר אלי בן דהן נדחק למקום הרביעי - אחרי השריונים ליו"ר ולאשה - ומקומו בכנסת הבאה מוטל בספק.

בתחילה הכריזו על בן דהן כמי שנבחר רק במקום החמישי, אך לאחר ספירה חוזרת בן דהן גבר על דוידי בן ציון.

מקומו של בן דהן מוטל בספק שכן 'הבית היהודי' צפויה להתאחד עם 'האיחוד הלאומי' בראשות בצלאל סמוטריץ, כך שבאיחוד כזה מקומו יהיה - במקרה הטוב - החמישי. כמו כן, במידה ו'עוצמה יהודית' ו'יחד' יתאחדו גם הם עם 'הבית היהודי' הרי שבן דהן צפוי להידחק למקום השמיני והתשיעי.

יו"ר 'הבית היהודי' החדש, רפי פרץ, יצא בנאומו למתקפה נגד נפתלי בנט ואיילת שקד שהקימו את 'הימין החדש': "ישנם כאלו שהבית לא מספיק נוצץ בינהם. עוברים בו, נכנסים לתקופה קצרה משתמשים והולכים להם. לא הסכילו לעמוד על אופיו המקורי, החזק. על יכולת ההתחדשות האדירה. הם טועים. הם טועים בו, בנו ובי. מי שנהנה מפני הבית והלך לו- פספסת ובגדול. הערב אומרים: בית לא עוזבים, בית לא נוטשים".

בתוך כך, בזמן ש'הבית היהודי' מסתפקים האם לצרף את 'עוצמה יהודית' למפלגה, הגאון רבי דב ליאור, מנהיגם הרוחני, פסק להם אמש שעליהם להתמודד בכל מצב.

הרב ליאור שיגר מכתב בו הוא כותב כי "יש לעשות מאמץ לחבור לסיעות מציבור שומרי התורה והמצוות כדי להגדיל את הכוח של הנציגות בכנסת, אך במידה וניסיונות האחדות לא מצליחים עליכם לרוץ לבד כדי להציל את עשרות אלפי הקולות של מצביעי עוצמה נאמני ארצנו הקדושה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר