כתב אישום

זייף כרטיסי אשראי והשתמש בהם לרכישות

כתב אישום הוגש לאחרונה על ידי חטיבת התביעות במשטרה כנגד תושב אשקלון (32) בגין הונאה בנסיבות מחמירות באמצעות כרטיסי אשראי אותן על פי החשד זייף.

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום שהוגש לאחרונה על ידי חטיבת התביעות שלוחת לכיש במשטרת ישראל מגולל את מעשיו של הנאשם, תושב אשקלון יליד 86', במהלכם ולאחר שהשתמש בכרטיסי אשראי מזויפים הנושאים את פרטיהם של אזרחים תמימים, גרף לכיסו סכום כספי של עשרות אלפי שקלים בהם רכש מכל הבא ליד ואף לא נרתע ולו לרגע עת התעורר חשד בעסקים בודדים כלפי הכרטיס בו ניסה לעשות שימוש.

כתב האישום המפורט ובו 9 סעיפי אישום בגין- החזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית, החזקת ציוד לזיוף כרטיסי חיוב, החזקת מכשירי פריצה, הונאה בנסיבות מחמירות, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועוד, הוגש עם בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

תחילת הפרשייה בראשית חודש ינואר השנה עת הגיעו חוקרי חברת האשראי אל תחנת המשטרה באשקלון כשבידם עדויות מתוכם עולה כי החשוד מבצע עסקאות רבות באמצעות כרטיסי אשראי מזוייפים. חקירת המקרה הוטלה על מחלק התשאול שבתחנת המשטרה ובוצעו פעולות חקירתיות רבות במישור הסמוי על מנת לאסוף ראיות ולחזק את החשד כלפי אותו חשוד.

במהלך החקירה הסמויה ומחומרים שמסרו נציגי חברת האשראי עלה כי החשוד הגיע פעמים רבות אל עסקים שם ביצע רכישות בסכומים הנעים בין כ-1,000 ש"ח ל-5,200 ש"ח. יתרה מכך, עלה כי החשוד ניסה אף לרכוש באחד המקרים בסכום גבוה של 7,000 ש"ח, אך ללא הצלחה.

בתאריך 13.1 הפכה החקירה גלויה עת פשטו בלשי המשטרה על ביתו של החשוד שם נערך חיפוש במהלכו נמצאו סמים מסוכנים מסוגים שונים, מדפסת להדפסת כרטיסי אשראי וכן מכשיר קורא שפתיים ועשרות כרטיסים שחלקם מוכנים וחלקם הנותר לקראת הכנה וזיוף.

החשוד נעצר והועבר לחקירה במחלק התשאול שם מסר כי הסמים חלקם שייכים לו אך בכל הקשור לכרטיסי האשראי ולציוד שנתפס, בחר החשוד לשמור על זכות השתיקה. לאחר שמעצרו הוארך מעת לעת לטובת המשך החקירה שהחלה מתגבשת לכדי כתב אישום שהוגש כאמור על ידי שלוחת התביעות המשטרתית בבית המשפט בצירוף בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר