הפריימריז ב'ליכוד'

בשיא המתח: יהודה גליק ורעייתו הדס בראיון • צפו

ח"כ יהודה גליק ורעייתו הטרייה הדס מספרים ל'כיכר השבת' על הנישואים הטריים, התוכניות להמשך הדרך, הפריימריז, פרשת השבוע וגם על דעותיה הפוליטיות של הדס. צפו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ח"כ יהודה גליק ורעייתו הטרייה הדס מספרים ל'כיכר השבת' הישר מגני התערוכה בתל אביב, ובשיא המתח לקראת תוצאות הפריימריז ב'ליכוד', על הנישואים הטריים, התוכניות להמשך הדרך, הפריימריז, פרשת השבוע וגם על דעותיה הפוליטיות של הדס.

אני רואה פה לבבות... כחתן טרי, איך שומרים על אהבה ורעות כזו? זה רק בחודש הראשון?

אני אומר לך שבעז"ה, אנחנו נשתדל ב-120 השנים הראשונות לשמור על אהבה, אח"כ נתמודד. יהיה קשה. אבל ב-120 שנה הראשונות אנחנו הולכים לשמור בעז"ה.

אתם ערוץ דתי - שמעתי, תסתכלו. 'זכו - שכינה ביניהם'. תצלמו, תכוונו בדיוק - ביניהם, רואים את השכינה. אם עושים את זה לשם קדושה, למען שמו באהבה, יש אהבה גדולה.

התכנסנו פה לשם הפריימריז בליכוד. ב-9 לאפריל, אתה יודע לומר איפה תהיה?

נהיה בארץ ישראל. אני מקווה מאד להיות בהר הבית, מתכונן להקרבת קרבן פסח...

איפה תהיה ברשימה בליכוד?

בעז"ה, מה שהקדוש ברוך הוא יחליט. אנחנו שליחים של הקב"ה. אם הוא ירצה אותנו, אנחנו נהיה בדיוק במקום שהוא ירצה. לא אחד מעל, לא אחד מתחת. אנחנו פה בשבילו, לקדש שמו ברבים. כל בוקר אני מתפלל לה' שאני אזכה לקדש שמו, וחלילה לא לחלל את שמו.

מה התוכניות שלך ליום שאחרי הכנסת?

להמשיך למען הציבור בדברים אחרים. איזו שאלה? הייתי כל החיים לא בכנסת, ואני אמשיך גם עוד איזה 50 שנה בעז"ה. אם אני אהיה בכנסת, אהיה בכנסת, ואם לא אהיה בכנסת, אהיה בשירות ציבורי בתחום אחר.

מה עשית במהלך היום הזה של הפריימריז?

נפגשתי עם המפלגה הנפלאה הזו שנקראת הליכוד, מפלגה דמוקרטית, אוהבת, חמה, מחבקת. זה מה שעשיתי. ובכל זה הייתי ביחד עם רעייתי היקרה, הדס, שהיא אשת חסד שפועלת למען היתומים והאלמנות בארץ ישראל. ועומדת בראש עמותת 'אמיצים'.

היא גם ליכודניקית?

היא מלוכדת איתי ביחד. היא א-פוליטית. היא מחוברת לכל עם ישראל.

מסר לגולשי כיכר השבת?

בפרשה הזו אנחנו נקרא על 'ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם', נקווה מאד שנזכה גם לקיים מצוות 'ועשו לי מקדש', ובוודאי נזכה לקיים שהשכינה תשרה בתוכנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר