סקרים חדשים

איחוד עם לפיד מזניק את בני גנץ ל-35 מנדטים

מפלגת 'חוסן לישראל' של בני גנץ משיגה לא פחות מ-35 מנדטים, בדיוק כמו הליכוד, אם היא תתאחד עם 'יש עתיד' של יאיר לפיד - במידה והבחירות יהיו היום • סיכום סקרים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לפיד (צילום: Gili Yaari /FLASH90)

סקר 'כאן חדשות', שנערך על ידי מכון 'דיירקט פולס', ופורסם הערב (רביעי), מעלה כי אם הבחירות היו נערכות היום הליכוד היה זוכה ב-32, 'חוסן לישראל' של גנץ ב-22, יש עתיד - 11, 'הימין החדש' של שקד ובנט עם 7, תע"ל של אחמד טיבי - 7, הרשימה הערבית המשותפת ב-6, העבודה מתרסקת ל-6, יהדות התורה נשארת עם 6, ש"ס - 5, הבית היהודי מתאוששת - 5, ישראל ביתנו עם 5, כולנו - 4 וגם מרצ עם 4 מנדטים.

לפי סקר זה, 'עוצמה יהודית' של מיכאל בן ארי אינה עוברת את אחוז החסימה אם היא רצה בנפרד מהבית היהודי, כמו גם 'התנועה' של ציפי לבני.

סקר נוסף, שנערך על ידי מכון סמית, פורסם הערב בחדשות 20, ואלו תוצאותיו:
הליכוד 30
חוסן לישראל 22
יש עתיד 12
הימין החדש 8
יהדות התורה 6
מרצ 6
ישראל ביתנו 5
ש"ס 5
העבודה 5
כולנו 5
הבית היהודי והאיחוד הלאומי 3-4 מנדטים.

גנץ (צילום: Flash90)

סקר 'כאן חדשות' בדק אפשרויות נוספות: התשובות לשאילה "אם הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, יצטרף למפלגת חוסן לישראל בראשות גני גנץ - למי תצביעו?", העלו כי הליכוד זוכה ב-32, וחוסן לישראל ממש מתקרבת אליו, עם לא פחות מ-28 מנדטים.

ואם יהיה איחוד בין חוסן לישראל בראשות גני גנץ, לבין יש עתיד בראשות יאיר לפיד? בסצנריו זה הליכוד מטפס ל-35, אך גם חוסן לישראל משווה עם 35 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר