קשר המיעוטים

אחמד טיבי: "היחסים עם גפני - ברית ציפור הנפש"

"שיתוף הפעולה שלי עם גפני, אני קורא לזה ‘ברית ציפור הנפש’, שלנו ושלו", כך התבטא יו"ר 'תע"ל' ח"כ אחמד טיבי על חברו, יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני: "לכל שבת יש מוצאי שבת" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אחמד טיבי ומשה גפני (צילום: תומר נויברג / Flash90)

ח"כ אחמד טיבי לא הסתיר בקדנציה האחרונה את היחסיים הטובים שלו עם ראשי 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני וסגן השר יעקב בליצמן. כעת הוא מתבטא כי מדובר ב"ציבור הנפש שלי ושלו".

בראיון לשחר אילן ב'כלכלסיט' התייחס טיבי להישגים שהביא מהשת"פ עם החרדים: "אתם לא יודעים כמה פעמים הצלחתי להעביר תקציבים ליישובים הערביים, לבתי חולים, לספורט, לתרבות. רק לפני חודש הצלחנו, בשיתוף פעולה שלי עם גפני וליצמן, להעביר 28 מיליון שקל לבית חולים האנגלי בנצרת".

לדבריו: "גולת הכותרת של שיתוף הפעולה שלי עם גפני זה שקברנו את חוק המואזין. אני קורא לזה ‘ברית ציפור הנפש’, שלנו ושלו".

טיבי הסביר את התנגדותו לחוק המרכולים: "יש הרבה מהמשותף ביני לבין חברי בשמאל. אבל לא תמיד נגיע להסכמות. לפעמים יהיה חילוקי דעות. הייתי מוכן להגיע להסכמות עם החרדים תמורת הישגים לציבור שלי. באמת יצאנו מאחת ההצבעות על חוק המרכולים כי רצינו לוודא את קבורת חוק המואזין.

"בהצבעה אחרת הצבענו נגד החוק כי הענשנו את המפלגות החרדיות על הצבעה בקריאה מוקדמת בעד חוק המואזין. אז אמרתי שהם צריכים לזכור שלכל שבת יש מוצאי שבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר