צפו בוידאו

תיעוד מטורף: מרדף אחר עבריין בירושלים

צעיר בן 18 שמעולם לא הוציא רישיון ורכב על האופנוע נהיגה נמלט משוטרי תנועה שביקשו ממנו לעצור • מצלמת קסדת השוטר תיעדה את המרדף הדרמטי ברחובות ירושלים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום הוגש השבוע בגין עבירות תנועה חמורות כנגד צעיר שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם ושנעצר לאחר שניסה להימלט מהשוטרים בנסיעה פרועה, מסוכנת ומסכנת חיים על גבי אופנוע ברחובות ירושלים.

האירוע התרחש לפני שבוע וחצי כאשר במהלך פעילות מבצעית של שוטרי יחידת האופנועים בדרום ירושלים, הבחינו ב 2 צעירים הרוכבים על אופנוע וביקשו מהם לעצור בצד הדרך לבדיקה לאחר חשד שעלה לגביהם.

הצעיר שנהג באופנוע, סירב לעצור והחל להימלט מהשוטרים בנסיעה פרועה תוך שמסכן את חייו, חיי הצעיר הנוסף שהרכיב עמו וציבור משתמשי הדרך.

במהלך הימלטותו, דלקו אחריו השוטרים תוך שמתעדים את נסיעתו ומגוון עבירות התנועה שביצע, בהן נסיעה בניגוד לתנועה בכביש ובכיכרות, אי מתן זכות קדימה, חציית צומת באור אדום, מהירות מופרזת ועבירות נוספות.

בשלב מסוים איבד החשוד את שליטתו באופנוע ונמלט רגלית בין הרחובות ולאחר מגוון פעולות במישור המודיעין כשהבין החשוד כי השוטרים 'סוגרים' על מקום מסתורו הסגיר עצמו לידיהם. ובדיון שהתקיים בעניינו הוא שוחרר ע"י בית המשפט בתנאי מעצר בית.

מבירור זהותו של החשוד עלה כי מדובר בצעיר שרק מלאו לו 18 שנים וכי הוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר