בחירות 2019

'יש עתיד' נגד גנץ ויעלון: "מסע שופינג המביך"

"הוא עשה מסע שופינג מביך של פוליטיקאי דרג ח'", במילים אלו תקף ח"כ מאיר כהן מ'יש עתיד' את בוגי יעלון. על גנץ אמר: "אני רוצה לשמוע מ'חוסן ישראל' יותר מהות" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ מאיר כהן (צילום: הדס פרוש / Flash90)

סגן יו"ר הכנסת מאיר כהן (יש עתיד), תקף היום את משה בוגי יעלון, שר הביטחון לשעבר המתמודד במפלגת 'חוסן לישראל' בראשות הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ.

כהן חשף, לדבריו, את המסע של יעלון אחר בית שיסכים להעניק לו מקום בכיר ברשימה: "בוגי יעלון: "אני לא רוצה לספר על מסע השופינג המביך של בוגי בכל המפלגות כולל מפלגת יש עתיד רק לפני חודשיים. הוא עשה מסע שופינג מביך של פוליטיקאי דרג ח'. אם היה מקבל כל מה שרוצה היה הולך אחרי יאיר לפיד לכל מקום, ברגע שאמרנו לו לא הוא תוקף את לפיד. שיתבייש לו".

ח"כ כהן התייחס למפלגת חוסן לישראל: "אני רוצה לשמוע ממפלגת חוסן ישראל יותר מהות. גנץ אדם ראוי וערכי. יש עוד שבועיים זה הרבה זמן בפוליטיקה. מעבר לשאלות על מי מקום 1 ומי 2 אנחנו צריכים לשמוע ממנו על מהות.

"אני אומר ליאיר לפיד רק אתה צריך להוביל את הגוש הזה, זה עמדתי מתוך היכרות עם הנבחרת הטובה ביותר. לי יש את הניסיון כשר רווחה וליעל כשרת בריאות, אנחנו יודעים להיכנס לתפקידים ולהתחיל לעבוד ישר".

גם במפלגת 'העבודה' יצאו נגד בני גנץ, לדברי ח"כ עמר בר לב: "גנץ הוא בפועל מפלגת אווירה ימנית. משלושת אנשי הימין המובהקים העומדים בעשירייה הראשונה שלו, שחזונם הוא יישוב מליון יהודים באיו"ש, ועד הראיון המעורפל שפורסם אתמול - כל אלו שופכים אור על מה שהוא מנסה להתחמק ממנו וזו הבעת עמדה מדינית.

"כל עוד לא מכריז אחרת, גנץ מכין את הקרקע לישיבה בממשלת נתניהו. המשמעות היא הקפאת המצב הקיים, של סיפוח זוחל שסופו מדינה אחת לשני עמים וקץ החזון הציוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר