אבל בציבור החרדי

הרוגות התאונה המזעזעת: רחל חיה גוטמן ורוחמה רוזן ע"ה

הותר לפרסום: רחל גוטמן ורוחמה רוזן ע"ה, הן שתי ההרוגות באסון התהפכות האוטובוס בכביש 443 • המשטרה חוקרת באזהרה שני נהגים • הלוויה המונית תתקיים הערב במודיעין עילית (חדשות חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה, היום (צילום: נתן קניג)

שתי תושבות העיר החרדית מודיעין עילית, הן אלו שנהרגו הבוקר (ראשון) באסון התהפכות אוטובוס קו 304, שיצא מהעיר החרדית לירושלים והתהפך בכביש 443, בתאונה בה נפצעו עוד 41 נוסעים.

משפחות ההרוגות הגיעו בשעות האחרונות למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם זיהו את יקיריהן שחייהן קופחו באסון הקשה.

ואלו שמות ההרוגות: רחל חיה גוטמן ע"ה, בת 23. נישאה רק לפני כשנה וחצי, הותירה אחריה את בעלה ופעוט בן מספר חודשים בלבד, בנה היחיד.

המנוחה היא בתו של הרב דוד שלמה וגב' רות, אף הם תושבי מודיעין עילית. בעלה, הוא אברך ב'כולל' שבישיבת כנסת הגדולה ('ר' הלל') בעיר.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בנה הפעוט של רחל חיה גוטמן שהה איתה היום בנסיעתה האחרונה, וחולץ מהאוטובוס ללא פגע.

ההרוגה השניה, היא רוחמה רייזל רוזן ע"ה, נערה בעלת צרכים מיוחדים ותלמידה אהובה ומוערכת במוסדות 'עלי שיח' בירושלים.

רוחמה היא בתם של ר' רלמן וגב' ברברה, תושבי מודיעין עילית, שעברו אליה לפני מספר שנים משכונת נוף רמות בירושלים.

הלוויותיהן של שתי הנשים יצאו הערב בשעה 20:00, מרחבת בית הכנסת המרכזי במודיעין עילית, שברחוב שדי חמד, בדרכן לבית הלוויות שמגר בירושלים.

שניות לאחר האסון; הניצולים נמלטים • צפו

כזכור, התאונה התרחשה סמוך לשעה 10:00 בבוקר, אז התקבל דיווח ראשוני על אוטובוס שהתהפך בכביש 443, וארגוני ההצלה הכריזו על אירוע רב נפגעים.

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה בזירה ולאחר תחקור ראשוני של הניצולים בזירת התאונה, עולה כי הגורם להתנגשות האוטובוס הוא רכב מסוג טרנזיט שעצר סמוך לגדר ההפרדה בכביש 443, בכדי לסייע לנפגעים בתאונה שהתרחשה בנתיב הנגדי.

מהחקירה עולה כי נהג האוטובוס, מחברת 'קווים', שעשה את דרכו ממודיעין עילית לירושלים, לא הספיק להבחין ברכב שעצר בסמוך לגדר ההפרדה והוא פגע בטרנזיט, התהפך על צידו, גלש לתעלה ופגע במעקה הבטיחות. שני הנהגים נחקרו תחת אזהרה.

המתנדבים והמפקדים בתיאורים קשים בזירה

עד ראייה שהבחין בהתהפכות האוטובוס סיפר ל"כיכר השבת": "היתה קודם תאונה בנתיב הנגדי, מכיוון ירושלים לכיוון מודיעין עילית. נהג ברכב פולקסווגן לבן, בנתיב ההפוך, עצר כי רצה להגיש עזרה, ואז האוטובוס שהיה מאחוריו ניסה לחמוק מתאונה איתו וסטה באופן חד ימינה. ברגע שהם התעשתו והבינו שהאוטובוס התהפך, ישר הם התחילו לברוח דרך החלק האחורי של האוטובוס. הם היו בהלם קרב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר